«یک پیام خصوصی» ایرانی در راه آلمان

فیلم «یک پیام خصوصی» تازه‌ترین اثر آمین صحرایی  که در سال جدید پست پروداکش آن به اتمام رسید در اولین اکران جهانی خود به سی و هشتمین دوره جشنواره معتبر جهانی اوسنابروک آلمان راه یافت.

تصویر «یک پیام خصوصی» ایرانی در راه آلمان

به گزارش سایت خبری پرسون، فیلم کوتاه «یک پیام خصوصی» تازه‌ترین اثر آمین صحرایی که در سال جدید پست پروداکش آن به اتمام رسید در اولین اکران جهانی خود به سی و هشتمین دوره جشنواره معتبر جهانی اوسنابروک آلمان راه یافت.

این جشنواره از ده اکتبر در آلمان برگزار می‌شود و کارگردانان فیلم‌های منتخب به جشنواره دعوت شده‌اند.

این فیلم روایت‌گر زندگی دختری نوجوان است که در اثر یک اشتباه ساده به جهنمی تبدیل می‌شود که او هرچه در ان برای رهایی خود تلاش می‌کند، خود را تنهاتر می‌یابد. اگر بخواهیم این فیلم را با یک جمله بیان کنیم، همان جمله ی معروف محمود درویش عزیز را خواهم گفت: «غربت کسی نباش که تو را وطن پنداشته است.»

این فیلم با فرمی جدید به تصویر درآمده است و از قاب‌های همیشگی‌ فاصله جسته است در واقع کارگردان جسارت به خرج داده تا تصاویر را با قاب‌های متفاوت به نمایش بگذارد.

حسین رفیعیان تهیه‌کننده و جعفر گودرزی مجری طرح این فیلم هستند و از عوامل دیگر فیلم می‌توان به: امین جعفری (مدیر فیلمبرداری)، سامان خلیلیان (مشاور پروژه)، محمدجواد فراهانی و پرستو رحمت (دستیاران کارگردان)، هادی معنوی‌پور (صدابردار)، نسیم قلی‌زاده، حسنا قبادی، شهناز نوروزی، شهلا اکبری، پرستو رحمت، انوش حسینی، قربانعلی عظیمی (بازیگران)، عماد خدابخش (تدوین‌گر)، مهدی جواهری‌زاده (صداگذار)، سامان مجد (اصلاح رنگ و نور)، رضا تاریوردی (زیرنویس)، پیام آزادی (آهنگساز) اشاره نمود.

آمین صحرایی دو فیلم در بخش مسابقه سینمای کوتاه جشنواره فجر سی و نهم داشت با فیلم «سنگبال» هم دو سال پیش منتخب جشنواره اوسنابروک بوده است.

«پیام خصوصی» از‌ ده اکتبر به مدت یک هفته در سینماهای آلمان در بخش بهترین فیلم از نگاه مخاطب اکران می‌شود و به رقابت می‌پردازد.

منبع: صبا

509467