بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

ما در شرکت کارما وین این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که با پرداخت 30 درصد از کل مبلغ فاکتور، می‌توانید تمامی پنجره‌های قدیمی خانه‌تان را با پنجره‌های دوجداره UPVC جدید و بهترین کیفیت جایگزین کنید.
قیمت خودرو در تاریخ 4 مرداد 1403، پس از انتخابات و در یک دوره کوتاه، کاهش یافت. اما امروز شاهد روند صعودی در قیمت تمامی محصولات خودرو هستیم.
هر برند گوشی موبایل، بر اساس مشخصات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و طراحی، قیمت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. شرکت‌هایی مانند سامسونگ و شیائومی با تنوع و گستردگی در مدل‌ها و قیمت‌ها، موفق به جذب تعداد زیادی از کاربران شده‌اند و در حال حاضر در کشور ما این برندها از پرفروش‌ترین‌ها هستند.
با نمایشگر‌های سه بعدی برند خود را در ذهن مخاطبان هک کنید. در تبلیغات شهری ثانیه حکم طلا را دارند؛ تبلیغات شما باید در همان لحظات اول مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد. تلویزیون سه بعدی با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، می‌تواند سیل عظیمی از مخاطبان را در مقابل خود میخکوب کند. اگر شما هم از قصد دارید از تبلیغات با تابلو ال ای دی سه بعدی استفاده کنید؛ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
برنامه ریزی های اقتصادی به صورت کوتاه مدت و بلندمدت اگر به درستی هدفگذاری شود با این قصد که نسبت به اجرای درست برنامه ریزی ها تاکید شود می توان انتظار داشت اقتصاد در مسیر درستی حرکت می کند.
قیمت خودرو امروز ‌شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی ثابت ماند. با این حال به نظر می‌رسد نوسانات بازار از ساعات آینده آغاز شود.
در بازار کالاهای اساسی نرخ گوشت مرغ بین ۷۸ تا ۸۹ هزار تومان متغیر است. به عنوان مثال، در حالی که یک مرغ کامل هر کیلو گرم ۸۴ هزار تومان است قیمت گوشت مرغ بدون کمر ۸۹.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.
ژنراتورهای استریم در مدل های تک فاز و سه فاز، نیازهای برق رسانی متنوعی را در مصارف ساختمانی، صنعتی و باغبانی برآورده می کنند. این ژنراتورها در مواقع اضطراری، مانند قطع برق سراسری یا برای راه اندازی تجهیزات الکتریکی در مناطق دورافتاده، منبعی قابل اعتماد برای تأمین برق هستند. انواع کاربردهای متداول ژنراتور برند استریم سه و تک فاز شامل مصارف خانگی، کارگاهی و حتی صنعتی می باشد.
پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری مردادماه ۱۴۰۳ با افزایش ۳۰ درصدی قیمت از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شده است.