بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

راه‌حل در سیاست و بازسازی اعتماد است. تا روزی که این ترس وجود دارد که حوادث ۹۶ و ۹۸ و ۴۰۱ تکرار شود سیاست‌گذاری واقعی و علمی قفل است. قیمت نان نماد این واقعیت است.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.
معاون بازرسی و نظارت بر کالا‌های مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که در راستای حمایت وزارت صمت از حقوق مصرف کنندگان قیمت انواع روغن نباتی ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافت.
هیدروموتور یا موتور هیدرولیک یک وسیله دایره‌ای شکل است که کاربردهای بسیار زیادی دارد. از این محصول دوار می‌توان در بخش‌های اتوماسیون هیدرولیک صنایع خودروسازی، صنایع سیمان، صنایع معدن، صنایع شیمیایی، صنایع فولاد و خط‌های تولید ماشین آلات و دستگاه‌های هیدرولیک بهره گرفت.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.
قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ روند خود را افزایشی آغاز کرد. اکثر محصولات، گران‌تر از روز گذشته درحال معامله هستند و تعداد انگشت‌شماری، ثبات قیمتی دارند.
شورای رقابت در جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) قیمت پنج محصول گروه خودروسازی سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه شده بودند اما قیمت نداشتند، را تعیین و اعلام کرد.
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۳۲۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است.
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه در بندر شهید رجایی ۲۰۷ دستگاه خودرو وجود دارد که قرار شد اگر تا ۱۰ روز آینده ترخیص نشود متروکه اعلام شود، گفت: ۱۸۶ کانتینر متروکه تا پایان هفته تعیین تکلیف و از محدوده بندر شهید رجایی خارج می‌شود.
وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: سیاست تثبیت نرخ ارز به جهت رویکرد حمایتی مربوط به کالاهای اساسی همچنان مدنظر دولت شخص رئیس جمهور و بانک مرکزی بوده و هیچ تغییری در آن ایجاد نشده است.
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۵,۹۷۳ واحدی، به ۲,۱۲۳,۶۳۴ واحد رسید.
به دنبال افزایش انصرافی ها در سامانه یکپارچه خودرو این سامانه در اطلاعیه ای اعلام کرد ظرفیت‌های خالی موجود خودروسازان مجددا با شرایط جدید و از طریق این سامانه از روز دوشنبه (۲۰ شهریور) تا پنجشنبه (۲۳ شهریور) آغاز خواهد شد.
قیمت خودرو امروز ۱۸ شهریور ۱۴۰۲، در بازار آزاد هیچ تغییری نداشت و کاملاً ثابت ماند. بسیاری از فعالان بازار برای خرید و فروش خودرو در انتظار کشف قیمت‌ها در روز شنبه بودند که این اتفاق تا به این لحظه رخ نداده است.