بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

سرپرست قائم مقام بانک کارآفرین با اشاره به تغییر بخشنامه های ارزی به لزوم هوشمندی در بازار بین الملل تاکید کرد و گفت: می توانیم با هوشمندی در این بازار سهم مان از بازار ارز را به بیش از ۱۰ درصد برسانیم.
بانک سپه در دو‌ماه نخست سال جاری در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ 17 هزار و 874 میلیارد و 527 میلیون ریال در قالب بیش از 13 هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی سازمان‌های حمایتی و کمک ودیعه مسکن مستأجرین و بهسازی و نوسازی مسکن روستائی پرداخت کرده است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون در رونمایی سامانه جامع حقوقی بانک و رونمایی ابتدایی سامانه مدیریت مبتنی بر ارزش اعلام داشت مدیریت بانکی به اهمیت حاکمیت داده ها و مبحث تصمیم گیری بر مبنای استفاده هوشمند از داده ها پی برده است.
یونس مظلومی معتقد است که اگرچه فعالیت‌های روابط عمومی در صنعت بیمه، نقشی بسیار عمده و ارزشمند در افزایش ضریب نفوذ بیمه دارد، اما در این میان، عدم حمایت نهادهای حاکمیتی می‌تواند تاثیری بسیار مخرب در رشد این صنعت بر جای بگذارد. چرا که اگر رشد قیمت خدمات در صنعت بیمه، متناسب با تورم نباشد و به صورت دستوری پایین نگه‌داشته شود، این صنعت، ناگزیر از رشد متعادل بازخواهد ماند و تضعیف خواهد شد که این امر در نهایت به ضرر مردم و بیمه‌گذاران تمام خواهد شد‌.
مدیر عامل شرکت بیمه سامان، معتقداست که صنعت بیمه با تکیه بر توان بالای نمایندگان در حوزه بیمه های زندگی و سایر محصولات بیمه ای می تواند به رشد ضریب نفوذ بیمه در کشور کمک کند تا سهم خوبی در رشد اقتصاد کشور هم داشته باشد.
حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در آیین یکشنبه های نوآورانه و رونمایی از داشبورد رتبه بندی سنجش کارایی و درجه بندی نمایندگی های اعلام کرد : ارتقا ی سطح کیفی خدمت رسانی به مردم ، اهمیت بالایی برای ما دارد و همه تصمیمات و اهداف ما در این راستا برنامه ریزی شده است . از اینرو ساده سازی ، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های داشبورد های مدیریتی ، بخصوص داشبورد رتبه بندی نمایندگان اهمیت زیادی در تصمیم گیری برای تسهیل در ارائه خدمت رسانی به مردم دارد.
با تامین به موقع زیر ساخت ها و شتاب گرفتن حرکت بیمه ایران در توسعه ابزارهای فنآوری اطلاعات IT)) ، راه اندازی سامانه بیمه ایران من و تکمیل و تجهیز مرکز جامع پاسخگویی به ذینفعان و مشتریان (SRM)، ارائه خدمات دیجیتال به هم میهنان و بیمه گری هوشمند در شرکت سهامی بیمه ایران به دروازهای ورود به جهان شگفت انگیز هوش مصنوعی رسید.