بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

خریداران آپارتمان در بازار وام مسکن، عمدتا به یک نوع تسهیلات - وام اوراق - به‌دلیل در ویترین قرار داشتن آن، برخورد می‌کنند؛ اما تحقیقات میدانی در شبکه بانکی بیانگر عرضه ۵ نوع وام دیگر با کف و سقف متنوع است.
یادداشت/به اسم بیمه سلامت به اعضای شورای شهر اصفهان تماس گرفتیم که بپرسیم و بدانیم بیمه ای که برای قشر محروم جامعه که روز به روز بر جمعیتشان اضافه  می شوند ، در این بحزان اقتصادی تا چه اندازه هوای مردم را دارد.
بانک رفاه در راستای حمایت از کارگران، مستمری بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی و همچنین بیماران صعب العلاج، ۱۵ طرح تسهیلاتی در قالب وام های ۵ تا ۱۰۰ میلیونی را در نظر گرفته است تا قدمی در کمک کردن به معیشت این اقشار برداشته باشد.
مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک در مهرماه، گفت: هموطنان گرامی برای شرکت در این جشنواره تنها تا پایان شهریورماه جاری فرصت دارند.
بانک تجارت به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها تسهیلات خرید سهام ETF می‌دهد

تسهیلات خرید سهام ETF

سخنگوی دولت گفت: با توجه به فصل سرما و پیش‌بینی سازمان بهداشت جهانی شیوع ویروس کرونا در فصل پاییز افزایش می‌یابد و ما نمی‌توانیم کشور را تعطیل کنیم، اما باید کارهایی که تاثیری بر معیشت خانوار ندارند را به حداقل برسانیم.
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه معرفی ضامن کارمند رسمی با گواهی کسر از حقوق،برای دریافت وام ازدواج اولین مانع ارائه تسهیلات به جوانان است، از ورود کمیسیون اقتصادی به این مهم با هدف تسهیل شرایط خبر داد.