بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک سپه گفت: پروژه‌های شرکت پالایشگاه بیدبلند خلیج‌فارس؛ یکی از اثرگذارترین طرح‌های ملی کشور ازطریق بزرگ‌ترین طرح سندیکایی نظام بانکی کشور با محوریت بانک سپه اجرا شد و طرح شرکت پالایش گاز بیدبلند (۲) علاوه بر کمک به رونق اقتصادی و توسعه منطقه کمتر توسعه‌یافته از هدر رفت گازهای غنی چاه‌های نفت و گاز جلوگیری می‌کند.
رییس جمهوری تاکید کرد: ارز مورد نیاز سال ۹۹ و ذخیره سازی استراتژیک مصوب کماکان باید در اولویت اقدامات بانک مرکزی باشد و تسهیلات مورد نیاز برای تامین ارز لازم در این خصوص فراهم شود.
رئیس کل بانک مرکزی:

نرخ فعلی دلار دوام ندارد

رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی ضمن اشاره به نوسانات نرخ ارز در روزهای اخیر، از حضور پرقدرت بانک مرکزی در بازار پول و ارز و تلاش برای تعادل بازار ارز خبر داد.
خریداران آپارتمان در بازار وام مسکن، عمدتا به یک نوع تسهیلات - وام اوراق - به‌دلیل در ویترین قرار داشتن آن، برخورد می‌کنند؛ اما تحقیقات میدانی در شبکه بانکی بیانگر عرضه ۵ نوع وام دیگر با کف و سقف متنوع است.
یادداشت/به اسم بیمه سلامت به اعضای شورای شهر اصفهان تماس گرفتیم که بپرسیم و بدانیم بیمه ای که برای قشر محروم جامعه که روز به روز بر جمعیتشان اضافه  می شوند ، در این بحزان اقتصادی تا چه اندازه هوای مردم را دارد.
بانک رفاه در راستای حمایت از کارگران، مستمری بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی و همچنین بیماران صعب العلاج، ۱۵ طرح تسهیلاتی در قالب وام های ۵ تا ۱۰۰ میلیونی را در نظر گرفته است تا قدمی در کمک کردن به معیشت این اقشار برداشته باشد.
مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک در مهرماه، گفت: هموطنان گرامی برای شرکت در این جشنواره تنها تا پایان شهریورماه جاری فرصت دارند.