بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

عضو هیات مدیره شرکت مارال صنعت جاوید:

بانک ملی ایران نقش موثری در توسعه صنعت کشور دارد

عضو هیات مدیره شرکت مارال صنعت جاوید با اشاره به نیاز واحد های تولیدی و صنعتی به تامین سرمایه در گردش گفت: بانک ها و بنگاه‌های اقتصادی با ارائه خدمات مالی می توانند در زمینه حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان که منجر به توسعه کشور خواهد شد نقش آفرینی کنند.
مدیر عامل بانک مسکن در رویداد پیوند در حوزه فناوری ساخت خبر داد:

تولد بازوی فناوری بانک مسکن

مدیر عامل بانک مسکن، با تاکید بر ضرورت بهره گیری از فناوری، در صنعت ساختمان و هدایت نقدینگی به سمت تولید، «مرکز نوآوری مسکن تک» را به عنوان بازوی فناوری بانک مسکن معرفی کرد.
صبح امروز با حضور مدیر عامل پست بانک ایران و جمعی از مدیران بانکی و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در غرفه بانک در دهمین نمایشگاه اینو تکس از سامانه بانکداری باز رونمایی شد.
طی امضای تفاهم‌نامه با بنیاد برکت صورت گرفت:

حمایت بانک صادرات ایران از ایجاد ٢٧٠ هزار شغل

​قائم ‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: بانک صادرات ایران برای حمایت از خدمات و طرح‌های بنیاد برکت آمادگی کامل دارد و به همین منظور تفاهم‌نامه ٦ هزار میلیارد ریالی با این بنیاد برای کمک و پشتیبانی از توسعه اشتغالزایی در کشور امضا کرده و امیدواریم که خدمتگزار مردم شریف ایران اسلامی باشیم.
دولت آبادی سالگرد خصوصی سازی بانک تجارت را تبریک گفت:

اعتماد سهامداران ضامن موفقیت های بانک تجارت

رضا دولت آبادی همزمان با 28 اردیبهشت سالروز خصوصی سازی بانک تجارت در پیامی ضمن تبریک این مناسبت، اعتماد همه ذینفعان و سهامداران را اصلی ترین عامل موفقیت های این بانک در سالهای اخیر برشمرد.
بانک کارآفرین با امضاء تفاهم نامه همکاری با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همکاری خود برای 270 هزار شغل در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را آغاز کرد.
در نخستین روز از هفته روابط عمومی در جلسه‌ای که با حضور خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در تهران برگزار شد، از روابط عمومی های برتر بخش کشاورزی، تقدیر به عمل آمد.
حمایت بانک پارسیان از توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری:

چرخش منابع مالی به سمت تولید با ارزش افزوده

کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در مراسم شکرانه ایجاد 220 هزار شغل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سال جهش تولید و آغاز عملیاتی اجرایی 270 هزار شغل برکت، گفت: خوشحالم که توانستیم نقشی در خدمات بزرگ ستاد اجرایی فرمان امام(ره) داشته باشیم و بر این اساس جا دارد که از مدیران در مجموعه صندوق قرض الحسنه پارسیان و بانک پارسیان که موجبات این اتفاق و همکاری را فراهم کرده اند، تشکر و قدردانی کنم.
بیمه آسیا با تولید نزدیک به 8.4 هزار میلیارد تومان حق بیمه و پرداخت 4.6 هزار میلیارد تومان خسارت در بین شرکت های خصوصی صنعت بیمه با سهم 10 درصدی در حق بیمه تولید و 9.5 درصدی از خسارت پرداخت در رتبه نخست بیمه های خصوصی در هر دو بخش قرار دارد.
با بیش از ۲۷۸۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه:

بانک آینده ۵۳۰۰ جوان را به خانه بخت فرستاد

بانک آینده به‌منظور حمایت از زوج‌های جوان نسبت به پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج در سال 1399 اقدام کرد که بر این اساس، مجموع پرداختی این نوع وام در سال یاد شده، بالغ بر 2.780 میلیارد ریال است.
حضور پر مهر جانبازان، سر آغاز هجدهمین سال فعالیت بیمه رازی؛

جباری: جانبازان، رفاه کشور را بیمه کردند

هیات مدیره ، مدیر عامل و مدیران ارشد بیمه رازی با حضور در مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله تهران، مراسم هجدهمین سالگرد فعالیت خود را در حضور این عزیزان آغاز کردند.