بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

حق بیمه تولیدی شرکت بیمه "ما" در سه ماهه منتهی به خرداد ماه سال جاری با 100 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به بالای پانصد و پنجاه میلیارد تومان رسید.
کارشناس آتش‌سوزی شرکت بیمه تجارت‌ نو، از تخفیف‌های جذاب شرکت متبوع خود برای بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی در طرح‌های “آسان فروش” ، “وام بیمه تجارت‌نو” و “طرح ماده ۱۴قانون تملک آپارتمان” خبر داد.
در جلسه کارگروه تخصصی مهندسی و انرژی اعضای این کارگروه با اکثریت آرا، محمد باباکردی سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تعاون را برای چهارمین سال متوالی به عنوان دبیر این کارگروه انتخاب کردند که به این بهانه با او گفت و گو کرده ایم.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۷ ارز افزایش و نرخ ۱۱ ارز کاهش یافت. همچنین نرخ هشت ارز نیز ثابت ماند.
جوادی مدیر عامل موسسه به اتفاق دکتر خرامهر مدیر عامل گروه توسعه اقتصاد ملل و مهندس سیف الهی مدیر عامل شرکت زیباسازه توس در روز یکشنبه ۱۴۰۰/۴/۶از کارخانجات تامین مواد اولیه شرکت سهامی فرش ایران بازدید کردند
مدیرعامل بانک ملی ایران در گفت و گویی تفصیلی با دویست و هشتاد و چهارمین شماره نشریه داخلی بانک ملی ایران، تاکید کرده که تمام تلاشش را برای فائق آمدن بر بحران ها و ارتقای سطح خدمات کارکنان و مشتریان به کار بسته است.
معاون فناوری های نوین بانک گفت: به زودی سرویس استعلام چک بدون احراز هویت در اختیار مشتریان بانکی اعم از حقیقی و حقوقی قرار خواهد گرفت که بر اساس آن عموم مشتریان قادر خواهند بود از مسیرهای مختلف از جمله وب سایت بانک مرکزی، اپلیکیشن های پرداخت و بانکی، سرویس پیامکی و درگاه‌های بانکی از ثبت سیستمی چک از سوی صادرکننده آن در سامانه صیاد مطمئن شوند.
روند نزولی رشد نقطه به نقطه قیمت مسکن معامله شده در شهر تهران در ماه گذشته تداوم یافت؛ بر این اساس متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده در شهر تهران در خرداد ماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال قبل 56.6 درصد افزایش یافته است، این در حالی است که رشد این نرخ در فروردین و اردیبهشت 1400 به ترتیب، 91.7 و‌ 69.7 درصد بوده است.
خدمات فیزیوتراپی یکی از خدمات درمانی پرکاربرد و در عین حال پرهزینه هستند. در این مقاله با پوشش فیزیوتراپی در بیمه تکمیلی آسماری و مزایای آن آشنا می شویم.