بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

فرزین در جلسه شورای راهبردی عنوان کرد؛

گسترش فعالیت های ارزی و اعتباری برنامه ۱۴۰۰ کارآفرین

جلسه شورای راهبردی با موضوع پایش برنامه‌ های ابلاغی واحدهای ستادی بانک در سال ۱۳۹۹ با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌ مدیره و معاونین مدیرعامل و با راهبری مدیریت امور طرح و توسعه به‌ منظور ارائه گزارش دستاوردهای بانک و تجدید پیمان برای تحقق برنامه‌های سال ۱۴۰۰ برگزار شد.
مدیرعامل بانک سینا در مراسم بهره برداری از شعبه مفتح تبریز:

بانک سینا؛ بانکی خوشنام و نمونه در نظام بانکی است

مدیرعامل بانک سینا در مراسم بهره برداری از شعبه مفتح تبریز گفت: این بانک به عنوان بانکی خوشنام و نمونه در نظام بانکی کشور شناخته می شود که این امر نتیجه ی زحمات و تلاش های مدیران و کارکنان از گذشته تا حال است.
امروز با شروع تعطیلات 6 روزه کرونایی قیمت دلار با افزایش و سایر ارزها با نوسان کار خود را آغاز کرد.
شعب کشیک بانک پارسیان در استان های تهران و البرز در روز های سه شنبه 29 تیر لغایت یکشنبه 3 مرداد ماه، مشخص شدند.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌ بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته استمرار جذب نقدینگی بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید معکوس به مبلغ 30 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
بانک مرکزی با اشاره به تعطیلی کلیه شعب بانک‌های دولتی و خصوصی در استان های تهران و البرز طی ۶ روز آینده اعلام کرد مشتریان محترم می‌توانند با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک اقدام به انجام تراکنش‌های غیرحضوری نمایند.
​بر اساس اعلام دبیرخانه شورای هماهنگی بانک‌ها، تمامی ادارات و شعب بانک‌های استان‌های تهران و البرز از روز سه‌شنبه ٢٩ تیرماه لغایت یکشنبه سوم مرداد ماه ١٤٠٠، به مدت ٦ روز تعطیل اعلام شد.
بانک مرکزی در بخشنامه ای با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم جهت تامین اسکناس کافی در دستگاه های خودپرداز بانکها در روزهای تعطیل پیش رو، انجام شود، ساعات کاری سامانه های ساتنا و پایا و نحوه تمدید ضمانت نامه های صادره سامانه سپام ریالی در ماه های تیر و مرداد سال جاری را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
چالش اینستاگرامی نمایندگان بیمه رازی با عنوان « هر نماینده بیمه رازی یک صفحه اینستاگرام» از عید غدیر تا سیزدهم آذرماه مصادف با ” روز بیمه” برگزار میشود.
بازار متشکل ارز ایران از روز سه‌شنبه مورخ ۲۹ تیر ۱۴۰۰ تا پایان روز یکشنبه مورخ ۳ مرداد ۱۴۰۰، به مدت شش روز تعطیل است.