بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

عیدی بانک آینده با ارایه یک خدمت جدید:

صدور کارت هدیه بدون نیاز به حضور در شعب

بانک‎آینده در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی و هم‌چنین تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان خود، کارت هدیه را به‌صورت غیرحضوری نیز ارائه می‌کند.
در صورت افزایش منابع در حساب‌های ریالی:

مشتریان بانک صادرات ایران از «پنجره» جایزه می‌گیرند

دو هزار و ١٥٧ مشتری بانک صادرات ایران به ازای هر ٥ درصد رشد منابع در هر ماه طی سه دوره‌ چهارماهه در قالب طرح «پنجره» باشگاه مشتریان این بانک از مجموع بیش از ٣٧ میلیارد ریال جوایز نقدی متنوع ٥ تا ٢٠٠ میلیون ریالی به قید قرعه بهره‌مند خواهند شد.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۲۴ ارز کاهش و نرخ ۱۳ ارز افزایش یافت؛ همچنین نرخ ۹ ارز ثابت ماند.
در مجمع عمومی عادی سالیانه صورت گرفت:

تشریح عملکرد بانک ملت از سوی مدیرعامل

مدیرعامل بانک ملت با قرائت گزارش هیات مدیره برای سال مالی منتهی به 30 اسفندماه 1399 اظهار داشت: خوشبختانه این بانک در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی عملکرد بسیار خوب و قابل دفاعی را به ثبت رسانده است.
رئیس کل بانک مرکزی در شصت و یکمین مجمع عمومی عنوان کرد؛

رشد اقتصادی سال گذشته به 3.6 درصد رسید

رئیس کل بانک مرکزی در شصت و یکمین مجمع عمومی سالیانه بانک مرکزی ضمن ارائه گزارش عملکرد و اقدامات این بانک در سال 1399 گفت: در سال گذشته به موجب تدابیر و اقدامات اتخاذ شده و مدیریت و مهار آثار تحریم‌ها در اقتصاد، رشد اقتصادی و رشد تشکیل سرمایه ثابت ناخالص داخلی به ترتیب به ارقام 3.6 و 2.5 درصد رسید.
در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک تجارت، رضا دولت آبادی، علی کی لانی، عباس اشرف نژاد و مرتضی ترک تبریزی به عنوان اعضای هیات مدیره این بانک انتخاب شدند.
در حضور معاون اول رییس جمهوری صورت گرفت:

رییس کمیته امداد از مدیر عامل بانک ملت قدردانی کرد

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، با اهدای لوح سپاس به مدیرعامل بانک ملت از مساعدت و همکاری مدیران و کارکنان این بانک با این سازمان حمایتی قدردانی کرد.
روحانی در مراسم مجمع عمومی عادی سالانه بانک مرکزی؛

دولت را با رشد اقتصادی تحویل می دهیم/ مشکلات ربطی به دولت ندارد

رئیس جمهور تاکید کرد: برخی از مشکلات ربطی به دولت ندارد و پای دولت نوشته می شود. اگر اختیارات لازم را که قانون اساسی به ما می دهد ما آغاز سال ۱۴۰۰ تحریمی نداشتیم.
در سال تولید، پشتیبانی‌ ها و مانع‌ زدایی‌ ها رقم خورد؛

تفاهم‌ نامه همکاری مشترک بانک ‎آینده با شرکت فولاد آتیه خاورمیانه

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک‎آینده و شرکت فولاد آتیه خاورمیانه با حضور اعضای هیات عامل و مدیران بانک و اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت، توسط نادرخواجه حقوردی معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه به امضاء رسید.
بانک سینا در راستای شفافیت مالی و رعایت مقررات و ضوابط قانونی، جلسه مجمع عمومی عادی سالانه خود را پیرو آگهی های مندرج در روزنامه های کثیرالانتشار، رأس ساعت 14 روز پنجشنبه 31 تیرماه 1400 در محل سالن اجتماعات بانک برگزار نمود.