بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بیمارستان طالقانی تبریز از اقدام بانک آینده در خصوص اعطای تسهیلات با شرایط آسان به کادر درمان این بیمارستان در قالب طرح «حمایت از فرشتگان سلامت»، قدردانی کرد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۱۳ ارز کاهش و ۲۰ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۳ ارز رسمی ثابت ماند.
مدیر شعبه شرکت بیمه تجارت‌ نو در استان فارس، افزایش فروش شعبه متبوع خود در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰نسبت به مدت مشابه سال گذشته را ۱۵۰ درصد عنوان کرد و وجود نیروهای توانمند و حفظ رضایت بیمه‌گذاران قدیمی از جمله دلایل این رشد دانست.
دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران: مدیرعامل بیمه آسیا با همراهی هیأت مدیره پرتوان، کارهای بسیار خوبی را رقم زده و آینده شفاف، خوب و روشنی را ترسیم کرده است.
در راستای ادای مسئولیت اجتماعی:

طرح «سرچشمه بیمه کوثر» در دستور کار قرار گرفت

شرکت بیمه کوثر همسو با ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در کشور، با دریافت مجوز از هیات‌ مدیره، طرح «سرچشمه بیمه کوثر» را به‌ منظور حمایت از مشارکت در آبرسانی به مناطق محروم آغاز کرد.
با هدف تکریم از جامعه پزشکی کشور:

سقف تسهیلات طرح "جهش مهر سلامت" افزایش یافت

بانک رفاه کارگران در راستای افزایش رضایت و حمایت از فعالان نظام سلامت کشور به عنوان یکی از اصلی ترین جوامع هدف بانک و همچنین با هدف تکریم از جامعه پزشکی کشور، با تمدید طرح تسهیلاتی "جهش مهر سلامت" و اعمال برخی تغییرات در آن، سقف تسهیلات در قالب این طرح را برای واجدین شرایط در بخش‌های مختلف افزایش داد.
مراسم تجلیل از مدیریت شعب پست بانک استان مازندران و اعطاء مجوز بانک مرکزی به 110باجه روستائی این استان با حضور بهمنی عضو هیات مدیره اجرایی پست بانک ایران، سید مصطفی فلاح مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، ذکریا صالحیان مدیرکل ارتباطات زیر ساخت، احمد سراج مدیر مخابرات منطقه ساری ، مدیریت شعب و معاونین پست بانک استان، روسای دوائر ستادی، شعب ساری، بهشهر، قائمشهر ، بابل، بابلسر و هفت از مسئولین باجه های روستائی به نمایندگی از باجه های روستائی استان برگزار شد.
رئیس هیئت مدیره پست بانک ایران گفت: سرعت تحولات مثبت در این بانک از جنبه های مختلفی مانند سوددهی، شفافیت، قانونمداری و کیفیت ارائه خدمات به مردم مایه مباهات است و این تحولات نتیجه تلاش تمام واحدهای اجرایی و ستادی بوده است‌.
عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران در دیدار با خانواده شادروان رضا محبی مدافع اقتصادی، ضمن ابراز تاسف از ضایعه درگذشت رییس فقید شعبه ممتاز هشتگرد، صیانت از سلامت همکاران، تکریم مشتری و خدمت رسانی مطلوب به آحاد مردم را از اولویت های مدیران عالی بانک عنوان کرد.