بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

پیرو رایزنی‌های متعدد با نماینده جایگاه داران سوخت استان همدان تفاهم نامه‌ای جهت صدور بیمه‌ نامه‌های آتش سوزی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان و مسئولیت مدنی اشخاص ثالث برای تمامی 105 جایگاه سوخت استان همدان در تاریخ سوم آبان ماه جاری در محل شعبه بیمه دانا همدان منعقد شد.
رئیسی در ستاد اقتصادی دولت تاکید کرد؛

تداوم مسیر تامین بودجه بدون استقراض از بانک مرکزی

رئیس‌جمهور با اشاره به تامین بودجه بدون استقراض از بانک مرکزی در دولت سیزدهم،گفت: تلاش شود تا روند تامین بودجه بدون استقراض از بانک مرکزی تا پایان سال ادامه یابد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ٢۶ آبان ١۴٠٠ در بازار آزاد تهران به ١٢ میلیون و ۴٨٠ هزار تومان رسید.
رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد در نامه‌ای به مدیران عامل ۱۲ بانک، نسبت به تعلل برخی بانک‌ها در اجرای بخشنامه تحویل قراردادهای تسهلات بانکی به مشتریان هشدار و به متخلفین اولتیماتوم داد.
اولین نئوبانک واقعی کشور با همکاری مشترک شرکت “های وب” و شرکت آوا متعلق به بانک ایران زمین در راستای ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به مشتریان ایجاد و به زودی به مردم ارائه خدمت خواهد کرد.
شرکت بیمه کارآفرین در رستای اهداف عالیه و چشم انداز خود، با توجه به سفر در دنیای دیجیتال در شرکت و ضریب خسارت مناسب رشته بیمه بدنه اتومبیل در صنعت بیمه کشور در روز سه شنبه مورخ 25 آذرماه طی مراسمی طرح جدید بیمه بدنه اتومبیل با حضور اعضاء هیئت عامل و جمعی از مدیران ستادی و نمایندگان، این طرح افتتاح گردید.
مدیر سرمایه گذاری شرکت بیمه کارآفرین، با بیان اینکه هنوز می‌توان از بازارسهام انتظارسود خوبی داشت، اظهارکرد: استراتژی‌های سرمایه گذاری در شرکت‌های بیمه‌ای باید به میان‌ مدت و بلند مدت تبدیل شود و نگاه کوتاه مدت به هر بازاری از جمله بازارسهام می‌تواند خطرات زیادی داشته باشد.
در سامانه همراه بانک توسعه صادرات فراهم شد:

امکان دریافت صورتحساب یکساله

امکان دریافت صورتحساب یکساله در سامانه همراه بانک همای بانک توسعه صادرات در راستای افزایش رضایت مشتریان، فراهم شد.
مدیرعامل بیمه "ما" در نمایشگاه توانمندسازی عسلویه:

با "ما" بمانید

مدیرعامل بیمه "ما" در بازدید از غرفه بیمه "ما" در نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت های منطقه عسلویه بر ضرورت تلاش خانواده بزرگ کارکنان شرکت و تلاش بیشتر برای افزایش کیفیت و سرعت خدمات به مشتریان و جلب رضایت حداکثری آنان تاکید کرد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی کشورها را اعلام کرد که بر این اساس نرخ ۲۷ ارز کاهش و قیمت ۹ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۰ ارز ثابت ماند.