بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته، به رقم ۲۷ هزار و ۴۰۱ تومان معامله شد.
در راستای رفاه حال مشتریان و کاهش مراجعه حضوری به شعبه‌ها، کارت‌ های نقدی بانک‌ پاسارگاد که تاریخ انقضای آن‌ها از ابتدا تا انتهای دی‌ماه سال 1400 است، به‌ مدت یک سال تمدید شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان رسید که نسبت به دیروز ۱۷۰ هزار تومان افزایش دارد.
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: براساس قانون بودجه 1400 از امروز کل تبادلات سازمان تامین اجتماعی از طریق نسخه الکترونیک انجام می‌شود و آمادگی کامل در این سازمان برای اجرای تکالیف قانونی وجود دارد.
یادداشت دودانگه رییس هیات مدیره بیمه حافظ؛

نکات مغفول مانده و چالش های صنعت بیمه در اقتصاد داخلی

صنعت بیمه در دنیا به عنوان یکی از ارکان مهم تامین مالی در کنار بانک و بازار سهام مورد توجه است. این مطلب نشان می‌دهد که اساساً تاکید، توجه و تمرکز بر صنعت بیمه بسیار بیشتر از نگاهی است که در داخل کشور به این صنعت وجود دارد. بنابراین در اقصی نقاط دنیا به همان اندازه که به بانک و بورس توجه می‌شود، صنعت بیمه نیز مورد توجه قرار دارد و به عنوان مثلث تامین مالی به جهت توسعه و رشد اقتصادی کشورها در نظر گرفته می‌شود.
شرکت بیمه پاسارگاد در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و استقبال هموطنان گرامی از طرح تخفیف های ویژه از تاریخ اول دی ماه تا سی ام بهمن ماه تخفیف های ویژه ای را به عنوان «تخفیف زمستانه» در نظر گرفته است.
سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران گفت: اداره کل بیمه سلامت کار خود را انجام داده است و برای تحقق بهتر امر و اجرای قانون نیاز به همکاری همه اعضای نظام سلامت داریم. سازمان بیمه سلامت وظایف خود را از نظر سامانه استحقاق سنجی و نسخه الکترونیک انجام داده است و حتی این سامانه‌ها را در اختیار سایر ذی‌نفعان، سازمان‌ها و پزشکان و موسسات طرف قرارداد گذاشته است.