امید مردم به خدمات قرض‌الحسنه است

نماینده عالی آیت‌الله العظمی سیستانی گفت: ترویج و حمایت از فرهنگ قرض‌الحسنه، مشکلات اقتصادی کشور را برطرف خواهد کرد.
تصویر امید مردم به خدمات قرض‌الحسنه است

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید جواد شهرستانی» در دیدار با سید سعید شمسی‌نژاد مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تأکید بر اینکه در اشاعه و معرفی برنامه‌های قرض‌الحسنه باید تلاش مضاعفی کرد، گفت: امید مردم به خدمات ارزشمند قرض‌الحسنه در نظام اقتصادی است.

وی با بیان اینکه باید معرفی صحیح و کاملی از فعالیت‌های خود داشته باشید، گفت: تنها با این روش می‌توانید مراجع تقلید و فقهای حوزوی را قانع و توجیه کنید.

مدیریت قرض‌الحسنه الگوی اداره کشور باشد

حجت‌الاسلام و المسلمین شهرستانی با بیان اینکه کشور را نمی‌توان بدون همراهی تعهد، تخصص و مدیریت اداره کرد، گفت: واقعاً باید مطالعه کرد که چگونه کشورهای آمریکایی و اروپایی می‌توانند به مشتریان خود تسهیلات با کارمزد صفر درصد بدهند و چگونه برخی از کشورهای اسلامی مانند سنگاپور از این الگو به بهترین نحو استفاده کرده و به پیشرفت‌های اقتصادی چشمگیری دست یافتند.

وی با تأکید بر اینکه نباید با تبلیغات سوء، سیستم بانکی را تحت تأثیر قرار داد، گفت: اینکه بانکی می‌تواند تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد صفر تا ۴ درصد بدهد، قابل تحسین و حمایت است.

401820