بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مشاور مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از پیوستن این بانک به باشگاه ۱۰۰ هزار میلیاردی‌ها خبر داد و گفت: با استقبال گسترده مردم از بانکداری قرض‌الحسنه و اشاعه این فرهنگ الهی در جامعه، منابع بزرگترین بانک تخصصی قرض‌الحسنه کشور از مرز ۱۰۰ هزار میلیارد تومان گذشت.

معاون برنامه‌ریزی و سرپرست معاونت امور شعب و مناطق مطرح کرد؛

جهش چشمگیر شاخص‌های عملکردی بانک سینا در پایان سال ۱۴۰۰

معاون برنامه‌ریزی و سرپرست معاونت أمور شعب و مناطق بانک سینا، از جهش چشمگیر شاخص‌های عملکردی این بانک طی سال ۱۴۰۰ در مقایسه با دو سال قبل از آن خبر داد.

عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران گفت: در راستای تحقق شعار سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین"، برنامه‌های متنوعی در بانک رفاه کارگران برای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در حال اجراست.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی پاسخ داد؛

ضمانت وام با سهام عدالت و یارانه امکان‌پذیر است؟

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی گفت: زمانی که متقاضی تسهیلات خرد امکان ارائه کسر از حقوق را ندارد یعنی کارمند دولت به حساب نمی آید یا حقوق بگیر سازمان یا نهادی نیست، از تضمین‌هایی که در دستورالعمل تعریف شده مثل سهام عدالت و یارانه استفاده خواهد شد.

‎امورات اقتصادی و تولید در کشور ما با سه رویکرد دولتی، خصوصی و تعاونی اداره می شود؛ البته این روش در بسیاری از کشورها وجود دارد و برخلاف تصور بسیاری که تعاونی ها در کشور ما شکل گرفته است، سایر کشورهای پیشرفته نیز بنگاه های تولید و اقتصادی بزرگی با رویکرد تعاونی دارند.
جشنواره عید تا عید به مناسبت دهه امامت و ولایت از ۱۶ تیر (عید سعید قربان) تا ۲۷ تیر (عید سعید غدیرخم) برگزار می‌شود.
عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه از نظر ارائه خدمات و محصولات متنوع و پاسخگویی به ذی‌نفعان، جزو بانک‌های سرآمد کشور به‌شمار می‌رود و سال‌های متمادی رتبه اول مشتری‌مداری را در کشور کسب کرده است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.