بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی گفت: هرگونه خدمات بانکی که نیاز به ارائه مدارک احراز هویتی مشتریان دارد با ارائه اصل مدرک و بدون اخذ کپی در شعب بانک‌ها قابل اجراست.

معاون نظارت و کنترل داخلی بانک توسعه صادرات ایران تشریح کرد:

لزوم استقرار سامانه نظارت غیرحضوری در سیستم بانکی

معاون نظارت و کنترل داخلی بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: هدف از راه اندازی سامانه نظارت و بازرسی غیرحضوری بانک توسعه صادرات ایران، عبور از روش های سنتی بازرسی و نظارت در بانک ها و بهره مندی از ابزارهای نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با کارمزد بسیار اندکی که در ازای وام پرداختی دریافت می‌کند، یکی از بانک‌هایی است که متقاضیان بسیاری دارد؛ بنابراین قبل از اقدام به درخواست اخذ وام بهتر است با شرایط آن آشنا شوید.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شستا گفت: شستا به ۴۴ میلیون نفر خدمات می‌دهد. امروز سرمایه شستا متعلق به بیمه شدگان کارگران است، اما استفاده بین نسلی از آن می‌شود و شستا به سمت ۴۰ میلیون سهامدار می‌رود.
رییس فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران با ارسال لوح تقدیری به مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، از نقش و رسالت این شرکت در توسعه ورزش کشور قدردانی کرد.
در دنیا و به ویژه در منطقه خاورمیانه بیمه اتکایی امین طرفداران زیادی دارد. رفتار شرکت در چندسالی که در بازار منطقه بوده رفتاری حرفه ای بوده که اگر برای بازگشت به بازار برنامه و عزمی وجود داشته باشد، قطعا بیمه اتکایی امین با استقبال قابل قبولی مواجه خواهد شد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد:

تسویه بدهی 88 هزار میلیارد تومانی تأمین‌اجتماعی به نظام بانکی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از تسویه بدهی بانکی انباشته این سازمان خبر داد و گفت: از آذر ماه سال گذشته، با استفاده از روش‌های مختلف مدیریت و تأمین منابع، نه تنها استقراض بی‌رویه از نظام بانکی نداشته‌ایم بلکه با پرداخت 88 هزار میلیارد تومان در قالب تهاتر، تمامی بدهی انباشته گذشته به بانک رفاه را تسویه کردیم.
موزه بانک ملی ایران به عنوان یک گنجینه فاخر و میراث ماندگار طی پنج سال گذشته، میزبان علاقه مندان به هنر، علوم باستانی و تاریخچه پولی و بانکی کشور بوده است.
آیین معارفه بهروز دهقانی سرپرست جدید و تودیع سیدیحیی موسوی مدیرکل سابق بیمه ایران استان بوشهر با حضور عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی ها، مهدی مونسان مدیر کل دفتر کل مدیر عامل و هیات مدیره، منصور امیری سرپرست اداره کل هماهنگی امور شعب و استانها به همراه جمعی از مسئولین استانی، معاونین، همکاران شعبه و نماینده، در ساختمان بیمه ایران بوشهر برگزار شد.
بانک کارآفرین در راستای شفافیت مالی با دریافت عنوان” گزارش مقبول” از حسابرس مستقل، توانست ارزشمند ترین رتبه کیفیت گزارش مالی، را دریافت کند.
سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آنها با در دست داشتن مدارک معتبر می توانند در روزهای 28 و 29تیرماه سال جاری از ساعت 10 الی 16 جهت دریافت برگ ورود به جلسه به واحد امور سهام شرکت واقع در نشانی فوق الذکر مراجعه فرمایند.ضمنا از سهامداران محترمی که امکان حضور فیزیکی در مجمع را ندارند دعوت می گردد جهت آگاهی از تصمیمات ومشاهده پخش زنده مجمع از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.armanins.com اقدام نمایند .