بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بیمه توقف کسب و کار، نامی که دوسال است با بیمه تعاون همراه شده و یونس مظلومی، از آن به عنوان رفع کننده دغدغه مالی کسب و کارها در زمان پاندمی کرونا یاد می کند. در این گزارش بناست تا به روایت این دغدغه پرداخته شود.
«محسن پدرام» نایب رئیس هیات مدیره به همراه «احسان غلامی» رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران، به منظور نظارت، ارزیابی و تجزیه و تحلیل عملکرد مدیریت شعب استان گیلان از شعبه های این استان بازدید کردند.
بر اساس برنامه زمانبندی مدیریت امور شعب استان تهران در خصوص ارزیابی عملکرد شعب جلساتی با حضور روسای شعب الهیه، پیروزی مدیریت شعب شرق تهران و همچنین آیت ا…کاشانی و نوآوری مدیریت شعب غرب تهران ، برگزار شد
قیمت سکه امامی (طرح جدید) امروز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ با ۷۰ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز یکشنبه ۱۴ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان به فروش رسید.
برنامه پرمخاطب «عصر جدید» همزمان با فرا رسیدن عید بزرگ غدیر؛ حمایت گسترده بانک شهر و معرفی استعدادهای برگزیده به پایان رسید.به گزارش روابط عمومی بانک شهر، فینال فصل سوم برنامه «عصر جدید» به عنوان پرمخاطب ترین برنامه سال جدید، در شب عید سعید غدیر، با معرفی استعداد های برتر برگزار و 6 فینالیست این دوره، جوایز خود را از بانک شهر دریافت کردند.
شرکت سهامی بیمه ایران بر اساس بخشنامه شماره1401٫400٫59252 مورخ 1401٫04٫26بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: صد درصد جرایم کلیه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه از تاریخ 27 تیر ماه تا پایان روز 15 مرداد ماه سال جاری به مدت 20 روز، بمناسبت عید سعید غدیر خم بخشیده می شود.
شرکت سهامی بیمه ایران، برای گسترش ارتباطات در فضای مجازی با مردم عزیز، بیمه گذاران، نمایندگان و کارکنان خود اقدام به راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی بعنوان یکی از راههای ارتباطی پرمخاطب برای گسترش اطلاع رسانی نموده است.
عضو جدید هیات مدیره بانک کارآفرین و معاون مدیرعامل در امور مالی و مجامع با اشاره به برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک و دریافت گزارش حسابرسی مقبول برای صورت‌های مالی بانک گفت: شفافیت اطلاعات و صورت‌های مالی بانک یکی دیگر از افتخاراتی است که نصیب بانک شده و نشان از کیفیت و سلامت مالی گزارش های حسابرسی بانک دارد.
دکتر بهزاد شیری مدیر‌عامل پست‌بانک‌ایران ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم به پیشگاه مسلمان جهان، ملت شریف ایران و همکاران، سهامداران، بازنشستگان و خانواده بزرگ پست‌بانک‌ایران، پیامی به همین مناسبت صادر کرد.
دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن اظهار داشت: خوشبختانه بانک صنعت و معدن یک بانک کوچک و در عین حال چابک است و به نظر می‌رسد اگر بخواهد به حوزه دیجیتال ورود کند، می‌تواند به صورت جهشی گام ها را بردارد و اصولا مسیر تحول این بانک بر محور بانکداری دیجیتال قرار دارد.
در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت کشور صورت گرفت:

پرداخت 610 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند آوری از سوی بانک پارسیان

بانک پارسیان همگام باسیاست‌های دولت در اجرای بند الف تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 کل کشور و ماده 10 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، تا نیمه اول تیرماه سال جاری، 1621 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند آوری به مبلغ 610 میلیارد ریال به مشمولان این طرح پرداخت کرده است.
سرپرست بانک توسعه تعاون در جریان سفر دو روزه به استان گیلان در دیدار با رئیس سازمان چای کشور و مدیر عامل صندوق حمایت از صنعت چای گفت: بانک توسعه تعاون از محل تفاهم نامه فی مابین با صندوق حمایت صنعت چای کشور بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.