بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

میزان درآمد تجمیعی این شرکت بیمه‌ای طی این دوره ماهانه با افزایش ۱۶ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بود، به‌گونه‌ای که از مبلغ ۲۹۴ میلیارد تومان به ۴۵۷ میلیارد تومان رسیده است.
بانک تجارت که در سال جاری به‌عنوان نخستین بانک کشور ارائه خدمات فروش ارز اربعین به زائرین عتبات عالیات را از روز یکشنبه ششم شهریور ماه در واحدهای ارزی منتخب سراسر کشور آغاز کرده است، به‌منظور تسهیل فروش ارز اربعین ساعت کاری و تعداد واحدهای فروش ارز را افزایش داد.
مدیرعامل شرکت صرافی سینا گفت: در راستای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائران اربعین حسینی، مبلغ یکصد دلار به زائران عرضه می‌شود.
بهزاد شیری در مراسم امضا تفاهم‌نامه همکاری با کانون صرافان ایرانیان:

پست بانک ایران به عنوان گسترده ترین بانک کشور در اغلب مبادلات پولی و بانکی حضور دارد

بهزاد شیری مدیر عامل بانک صبح امروز 15 شهریور ماه در جلسه امضا تفاهم‌نامه با کانون صرافان ایران با اشاره به دلایل تاسیس پست بانک ایران، واگذاری سهام بانک و دلایل توقف این واگذاری گفت: پست بانک ایران، با شش هزار باجه بانکی روستایی و بیش از 400 شعبه، بانکی مدرن و رو به توسعه است و به عنوان گسترده‌ترین شبکه بانکی کشور در اغلب مبادلات پولی و بانکی حضور داریم و این حضور دائمی در رشد درآمدهای بانک و سوددهی آن مشهود است.
اداره کل اعتبارات پست بانک ایران بخشنامه‌ تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی استانداری‌ها مصوب قانون بودجه سال1401 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد.
مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین:

اجرای مسئولیت اجتماعی سازمانی از اولویت های اصلی بانک است

در چند سال گذشته بانک ایران زمین به منظور حمایت از قشر نیازمند در قالب طرح اکرام با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری داشته است. بر همین اساس جلسه ای با حضور مهران باوند سوادکوهی معاون طرح و برنامه و سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک و سیامک محتشم رمضانی رئیس اداره اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران برگزار شد.
در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه میهن؛ صورت های مالی دوره منتهی به 29 اسفند 1400 این شرکت به اتفاق آرا تأیید و تصویب شد.
مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: با هدف افزایش سطح رضایت‌مندی و تکریم بیمه‌شدگان کارگر ساختمانی و با استفاده از دستاوردهای دانش فناوری اطلاعات، امکان محاسبه و پرداخت حق‌بیمه کارگران ساختمانی در سامانه غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir به­ صورت برخط فراهم شده است.
احمد صفرزاده معاون فنی شرکت سهامی بیمه ایران ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و آرزوی سلامتی و قبولی زیارت عاشقان آن حضرت، در مورد جزئیات پوشش بیمه‌ تکمیلی زائران اربعین حسینی (ع)  اظهار داشت: بیمه ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و بمنظور ارائه خدمات بیمه ای مناسب، اقدام به طراحی بیمه نامه تکمیلی خاص زائرین اربعین حسینی (ع) نموده  و هریک از زائران برای برخوردای از پوشش بیمه ای مناسب، می توانند از طریق سامانه بیمه ایران من بنشانی my.iraninsurance.ir بصورت برخط و یا با مراجعه به شعب ونمایندگان بیمه ایران در سراسر کشور این بیمه نامه را مازاد بر تعهدات بیمه‌ای سامانه سماح دریافت نمایند.
معاون امور شعب و بازاریابی تهران خواستار شد:

لزوم توجه بیشتر به شعب و جذب منابع

معاون امور شعب و بازاریابی تهران بانک ملی ایران در نشست بررسی عملکرد شعب ممتاز تهران بر لزوم توجه بیشتر بر شعب، جذب منابع و استفاده از ابزارهای انگیزشی در ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.