بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

آیین رونمایی از محصولات فناورانه بانک پارسیان، صبح روزیکشنبه 2 بهمن ‌ماه 1401 با حضور دکتر کورش پرویزیان مدیرعامل این بانک، مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، مسعود پشم چی معاون فناوری‌های مالی و اطلاعاتی بانک پارسیان و برخی از معاونین و مدیران این بانک و اصحاب رسانه برگزار شد.
مجمع خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران در چهار دهه فعالیت، در احداث، بازسازی و مرمت بالغ بر 354 پروژه مدرسه‌سازی، مسجد، اماکن فرهنگی، خانه بهداشت و طرح‌های عمرانی در مناطق محروم و حادثه‌‌دیده مشارکت کرد.
بر اساس رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی ایران؛

بیمه ملت هفتمین شرکت برتر صنعت بیمه کشور شد

بیمه ملت در بیست و پنجمین سال رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، در میان شرکت‌های بیمه کشور در جایگاه هفتم قرار گرفت.
معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه عمق‌بخشی به خدمات درمانی و ارتقای کیفی و مستمر خدمات در بخش درمان مستقیم، اولویت راهبردی بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی است، از تصویب ضوابط و مقررات تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان همکار بخش درمان مستقیم این سازمان در هیات‌امنای سازمان تامین‌اجتماعی و صندوق‌های تابعه در روز شنبه یکم بهمن ماه خبر داد و افزود: در حوزه درمان غیرمستقیم و خرید خدمات نیز تلاش می‌کنیم با پرداخت بموقع مطالبات پزشکان و مراکز طرف قرارداد، کیفیت خدمات قابل ارائه به بیمه‌شدگان را ارتقاء دهیم.
جلسه ارزیابی عملکرد اهداف کمی پایش و پویش دی‌ماه، عصر روز دوشنبه سوم بهمن ماه سال جاری با حضور بهزاد شیری مدیر عامل، سید اصغر جلیلی‌نیا رئیس هیات مدیره، فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره و مدیران ستادی بانک به صورت حضوری و مدیریت شعب استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
در راستای افزایش ضریب نفوذ و سطح خدمات بیمه‌گری و همچنین تسریع و تسهیل پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران، شعبه زنجان بیمه حافظ با حضور مدیرعامل شرکت افتتاح شد.
بانک مرکزی امروز، سه‌شنبه (۴ بهمن)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۶ ارز افزایش و نرخ ۲۰ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.
آئین تکریم سرپرستان مدیریت امور شعب و نمایندگان؛ بازاریابی و فروش و دو تن از مشاوران بیمه میهن و معارفه مدیران جدید امور شعب و نمایندگان و بازاریابی و فروش و مناقصات این شرکت امروز با حضور سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت برگزار گردید.
باهدف سطح ارتقای بهداشت و سلامت شهروندان، مرکز اورژانس بیمارستان 22بهمن شهرستان خواف به همت شرکت اپال پارسیان سنگان از شرکت‌های مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک پارسیان هم‌زمان با ولادت حضرت زینب (س) با حضور مردم و مسئولین محلی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
قائم‌مقام بانک سینا در مراسم افتتاح شعبه جدید این بانک در مهرشهرکرج گفت: ارائه صحیح و به موقع خدمات بانکی به مردم و تامین نیازهای ضروری از طریق پرداخت تسهیلات خرد از جمله سیاست‌ها و ضامن تحقق اهداف بانک است.
عضو هیات مدیره بانک مسکن ضمن اعلام آمادگی این بانک برای انتقال تجربیات خود در تامین مالی این حوزه گفت: بانک مسکن تاکنون ذیل طرح نهضت ملی مسکن بیش از 470 هزار میلیارد ریال تسهیلات به حساب سازندگان پرداخت کرده است.
مدیر عامل بیمه ایران در گفتگو با روزنامه دنیای اقتصاد عنوان کرد:

توسعه فرهنگ بیمه با تحولات دیجیتال

صنعت بیمه برای ایجاد فرصت‌های جدید در حوزه کسب و کار و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، مدت‌هاست به فناوری‌های نوین و روش‌های جدید ارائه خدمات روی آورده است و این شرایط را فراهم کرده تا بیمه‌گر و بیمه‌گذار بدون واسطه با هم در ارتباط باشند و خدماتشان را با سهولت بیشتری دریافت کنند. اهالی صنعت بیمه به این باور رسیده‌اند که اصل تحول دیجیتال در صنعت بیمه انکار‌ناپذیر است و اینکه فکر کنیم بدون استفاده از تکنولوژی‌های روز، می‌توان صنعت بیمه را در یک سطح قابل قبول توسعه داد، امری ناممکن است.
از فردا چهارم بهمن مردم می‌توانند تا سقف ۵۰۰۰ یورو یا معادل آن از صرافی‌ها ارز به نرخ بازار متشکل ارزی بخرند. این سهمیه که سالانه یکبار است، برای متقاضیانی که از سهمیه ۲۰۰۰ دلاری امسال خود استفاده کرده اند، قابل فروش نیست.