بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک ملی ایران در جمع مهندسان و کارشناسان حوزه ساختمان و کارپردازی بانک مسئولیت پذیری را اصلی ترین رکن تمام وظایف و تخصص ها علی الخصوص مهندسی و ساختمان دانست.
معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد در پی آغاز به‌کار صندوق حمایت از بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج به‌منظور پوشش هر چه بیشتر هزینه‌های درمانی این گروه از بیماران، ثبت اطلاعات آن دسته از بیماران خاص که تحت پوشش خدمات این سازمان هستند، در پورتال معاونت درمان تأمین‌اجتماعی به آدرس darman.tamin.ir آغاز شده است.
سرپرست مدیریت برنامه ریزی و تحول بیمه رازی از طراحی و تدوین برنامه عملیاتی این شرکت در سال 1402 خبر داد و گفت: پنج چرخش استراتژیک بیمه رازی نقشه راه شرکت در رسیدن به اهداف کلان شرکت است و با توجه به این موارد برنامه عملیاتی بیمه رازی در سال آینده در حال طراحی و تدوین است.
​رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در نشست تخصصی «چک دیجیتال و کارکردهای آن در اقتصاد ایران» پیشنهاد کرد فرآیندهای صدور چک الکترونیک و حتی گواهی عدم پرداخت آن با ارائه کد رهگیری در سامانه‌های قوه قضائیه قابل رصد باشد.
​دبیر کمیسیون اقتصادی دولت با حضور در غرفه بانک صادرات ایران در نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، در خصوص کاربرد چکنو در روان‌سازی فعالیت‌های اقتصادی گفت: دیجیتالی و هوشمند کردن فعالیت اقتصادی جزء اولویت‌های دولت سیزدهم و مورد تاکید ویژه بوده و در برنامه‌های این دولت قرار دارد. چک الکترونیک از جمله برنامه‌های مهم در این حوزه است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با انتقاد از سوداگران و دلالان و واسطه گرهایی که با اخلال در بازار ارز و مسکن، زندگی مردم را بازیچه مطامع خود قرار داده اند، ظهور و تداوم فعالیت های آنها را ناشی از عقب افتادگی دهه های گذشته نظام حکمرانی اقتصادی کشور خواند.