بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

از کارتخوان های شرکت پرداخت الکترونیک سداد با حساب بانک ملی ایران استفاده کنید و از تسهیلات جذاب با نرخ صفر تا 18 درصد بهره مند شوید.
بیمه درمان تکمیلی به صورت یک ساله و همچنین به شکل گروهی، خانوادگی و انفرادی ارائه می‌شود. این بیمه نامه در هر شرکت بیمه ای طرح‌های مختلفی دارد و پوشش‌ها و سقف تعهدات آن یکسان نیست. اما معمولا در بیمه‌های تکمیلی، هزینه‌های درمانی رایجی مثل جراحی، بستری، خدمات آزمایشگاهی، جراحی‌های سرپایی، زایمان، دارو، دندانپزشکی و … پوشش داده می‌شود.
در راستای اجرای رزمایش مواسات صورت گرفت؛

اهدای کمک‌های مؤمنانه بانک پارسیان به نیازمندان

بانک پارسیان هم‌زمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه1402 ، در راستای اجرای رزمایش مواسات، نخستین مرحله کمک‌های خود در سال 1402 را به نیازمندان و ایتام اهدا کرد.
موسسه رتبه سنجی کپیتال اینتلیجنس (Capital intelligence) رتبه‌ اعتباری بانک سامان را ارزیابی و رتبه اعتباری B بانک سامان را تثبیت کرد.
موسسه رتبه سنجی کپیتال اینتلیجنس (Capital intelligence) رتبه‌ اعتباری بانک سامان را ارزیابی و رتبه اعتباری B بانک سامان را تثبیت کرد.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت:تورم یک موضوع حاکمیتی است و مهار آن نیازمند هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مختلف است اما نقش بانک مرکزی در این زمینه، محوری است و این بانک از تمامی ابزارهای موجود جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری استفاده خواهد کرد.
سرپرست بانک مسکن از سهم ۹۰ درصدی آن بانک به بخش مسکن طی سال گذشته خبر داد و گفت: طی سال گذشته بانک در مجموع برای تسهیلات، جعاله، خرید، فروش اقساطی، مرابحه، اجاره به شرط تملیک و سایر موارد، حدود ۱۳۱ هزار و ۲۰۰میلیاردتومان پرداخت کرد.
به مناسبت ماه مبارک رمضان با هدف اطعام جمعی از هموطنان روزه دار و مومن مناطق کمتر برخوردار تهران و شهرستانها، گروه مالی گردشگری نسبت به تامین 5 هزار بسته سبد مواد غذایی اقدام کرده که توسط بنیاد نیکوکاری یاس توزیع می شود.
وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی در بازدید از شرکت های شستا:

رشد تولید و افزایش بهره‌وری از مولفه های مهم مهار تورم است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با رشد تولید کمبود محصول برطرف خواهد شد. در تلاش هستیم تا بتوانیم موانع تامین مواد اولیه را برطرف کنیم تا از خام‌فروشی جلوگیری شود.
بیمه زندگی سایبانی است برای فرد که چه فرد مجرد باشد، چه متاهل و یا حتی اگر دارای روابطی باشد که اشخاص از نظر اقتصادی به او وابسته باشند، برخورداری از آن نقش بسزایی در زندگی اش ایفا می کند چرا که این بیمه یک قرارداد بلند مدت اقتصادی میان شرکت بیمه و بیمه شدگان است و هزینه های اساسی زندگی شخص را تامین می کند.