بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مهمترین اخبار

پیش‌تر انسیه خزعلی، مشاور رئیس جمهور در امور زنان از وام دهه شصتی ها خبر داده بود. این وام تاکنون جزئیات مشخصی نداشت ولی حالا مشخص شده که همه افراد مشمول طرح نمی‌شوند.

مدیرکل نامنویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین‌اجتماعی از تمامی بیمه‌شدگانی که تاکنون در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند دعوت کرد در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام در این سامانه به نشانی es.tamin.ir اقدام کنند.
در مقابل، صندوق‌ های درآمدثابت قرار دارند که سود یا بازدهی آنها با توجه به افزایش نرخ بهره افزایش پیدا کرده است. برای مثال "صندوق درآمد ثابت افران" بزرگترین صندوق ETF درآمد ثابت کشور، اخیرا حداقل سود سالانه خود را به ۳۱ درصد افزایش داده است
بانک تجارت در راستای اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران و به‌منظور تسهیل امر مقدس ازدواج در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۵۳۵۹ فقره تسهیلات ازدواج و ۶۹۸۱ فقره تسهیلات فرزندآوری به جوانان ایرانی پرداخت کرده است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تجلیل از رشادت ها و خدمات بی نظیر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مدت کوتاه خدمت گفت: این شهید والامقام تمام تجربه،توان و آبروی خود را برای سربلندی ایران و اسلام گذاشته بود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان انتقاد از عملکرد بانک‌ها در عمل به قانون مجلس در اعطای تسهیلات مسکن گفت: بانک مرکزی و بانک‌های تابعه باید در سیاست‌های اتخاذ شده، تجدید نظر کنند.