مدیریت بحران

گزارش و اخبار لحظه ای حوزه بحران و راهکارهای مدیریت بحران را در حوزه مدیریت بحران سرویس جامعه پرسون بخوانید.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۲۷ و ۲۸ درجه سانتیگراد گرمترین و طی امروز (۲۳ آذر) زاهدان با دمای ۲- درجه سانتیگراد و فردا(۲۴ آذر) شهرکرد با دمای ۳- سردترین مرکز استان کشور است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: رانندگان و مسافران پیش از شروع سفر حتما با شماره ۱۲۰ تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها سفر کنند.
مدیرعامل سازمان رفاه شهرداری تهران:

امسال هیچ کارتن خوابی فوت نکرده است

مدیرعامل سازمان رفاه شهرداری تهران گفت: در سال جاری هیچ فوتی کارتن خوابی در شهر تهران نداشتیم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: در حال حاضر هیچ موردی از بروز مداخلات جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده است و تردد در جاده‌ها در حال انجام است.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: در حال حاضر مردم اعتماد خوبی به ما دارند و جمعیت هلال احمر جزو مورد اعتمادترین دستگاه‌ها در میان مردم برای کمک کردن است. اما ما معتقدیم حتی برای جلب اعتماد یک نفر هم باید تلاش کنیم.
چند هفته پیش زلزله‌هایی به بزرگی ۶/۸ الی ۷/۰ بسته به ایستگاه ثبت کننده در تایوان و مکزیک رخ داد که موجب خسارات‌های مالی هنگفتی به این پهنه‌های لرزه‌خیز از دنیا شد
امسال وارد سومین سال خشکسالی شدید شده‌ایم. حجم ذخایر پنج سدی که تهران را تعذیه می‌کنند، به ۳۰۰ میلیون مترمکعب کاهش یافته که همه این میزان هم قابل استحصال نیست.