حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: بامداد امروز بانک صادرات شعبه زاهدان دچار آتش‌سوزی شد.
حریق یک دستگاه کامیون باربری تیم عملیاتی آتش نشانی نسیم شهر را به میدان کشید که پس از اعزام به محل حادثه از گسترش حریق جلوگیری کردند.
فرمانده انتطامی استان زنجان خبر داد:

کشف و ضبط ۲۲۰ تن چوب قاچاق در استان

فرمانده انتطامی استان زنجان عنوان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان، ۲۲۰ تن چوب قاچاق به ارزش بالغ بر هفت میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی نسیم شهر خبر داد؛

نجات سه شهروند نسیم‌شهری از مرگ خاموش

ترکمانی رئیس آتش‌نشانی شهرداری نسیم‌شهر از نجات جان 3 تن از شهروندان محله همدانک که دچار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شده بودند، خبر داد و گفت: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس از مرگ نجات پیدا کردند.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، خراسان رضوی:

۶ حفار فاقد مجوز در داورزن دستگیر شدند

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ۶ حفار فاقد مجوز در شهرستان داورزن دستگیر شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون:

روند رسیدگی به پرونده مدیران متخلف شفاف‌سازی شود

امروز مسئله کشور در برخورد با مفاسد، افرادی که از امضاهای طلایی استفاده می‌کنند و کسانی که در قوای مجریه، مقننه و قضاییه از رانت استفاده می‌کنند، شفاف‌سازی است. این‌که مردم را نامحرم ندانیم و به مردم اعلام کنیم که با مدیران متخلف به دلیل چه تخلفاتی، چه برخوردهای صورت گرفته است که هم اعتماد مردم بیش‌تر شود و هم درس عبرتی باشد برای کسانی که ممکن است در یک دستگاه و مجموعه باشند و از جایگاه و مسئولیت خود سوء استفاده کنند. گزارشات کلی دادن نمی‌تواند اعتماد مردم را به نظام بیش‌تر کند، لازمه اعتماد مردم به نظام این است که متخلفین شناسایی و معرفی شوند و مردم در جریان نوع برخورد با آن‌ها قرار بگیرند.
فرمانده پلیس راه استان کردستان در گفتگو با پرسون:

سرنشینان نوجوان خودروی پژو 405 جان باختند

فرمانده پلیس راه استان کردستان گفت: به علت واژگون شدن یک دستگاه پژو در محور قروه ـ سریش آباد دو نفر جان باختند.

مسوول مخابرات بخش شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان گفت: در روز گذشته (جمعه پنجم دیماه) آتش سوزی مرکز مخابرات این بخش باعث قطع ارتباط تلفن ۲ هزار مشترک شده است.