حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: براثر انفجاز پیک‌ نیک در یک مراسم عروسی ۵ نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

سخنگوی قوه قضاییه اظهار کرد: پرونده آقای میرکاظمی و متهمین این پرونده رسیدگی و حکم محکومیت آن‌ها صادر شده است.
یک مرد در صندلی آخر اتوبوس جاخوش کرده بود و چرت می زد که یک دفعه پلیس آرامشش را برهم زد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دو نفر فرانسوی تفهیم اتهام شدند و اتهامشان اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی کشور بوده است و قابل قیاس با پرونده اسدی و نوری نیست و مرتبطین آنها که از داخل ارتباط داشتند مورد بررسی و تحقیق قرار دارند.
جانشین فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: ۲۸ اوباش سابقه دار که باعث ناامنی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده بودند، دستگیر شدند.
زمین لرزه‌ای با قدرت ۴ ریشتر صبح امروز شهرستان بندر خمیر در غرب هرمزگان را لرزاند.

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای 4 نفره باند زورگیران مامورنما که در شهرستان البرز اقدام به زورگیری از یک شهروند کرده بودند خبر داد.
رئیس قوه قضائیه گفت: باید پس از بازداشت فرد، خانواده او را در جریان قرار داد، ما مسئول تفهیم اتهام به متهم هستیم اما در برخی موارد این خانواده متهم بازداشتی است که با قرار گرفتن در جریان امور می‌تواند به روشن شدن برخی از ابعاد پرونده یا قانع کردن عضو بازداشتی خانواده خود کمک کند.
دادستان‌کل کشور گفت: این‌که مدیران مربوط و مسئول به دادسرای تهران اعلام کرده باشند که مثلاً در تهران این تعداد ساختمان ناایمن داریم با این مشخصات و با ذکر این آدرس یا مالک را معرفی کنند، موردی تابه‌حال نبوده است!