حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه مجالس امام حسین(ع) باید طوری برگزار شود که دین خدا احیا شود، گفت: نباید در عزاداری‌ها خدای ناکرده بدعتی به وجود بیاد، چرا که گاهی مواقع به نام اباعبدالله مجالسی برگزار می‌شود که اتاق فکر انگلیس و دشمن برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کند.
مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: ‌تردد خودرو از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه پیشِ رو از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، در صورت اعلام پلیس راه، تردد از ساعت ۱۶ تا ۲۴ این ۲ روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
مدیرکل امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: به همت این ستاد تعداد ۲ هزار راس دام به عشایران و ۲ هزار سری لوازم خانگی به خانواده‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر اهدا می‌شود.

اخیرا ویدیویی منتشر شده که در آن نشان می‌دهد داخل یک بسته زعفران و برای سنگین‌تر شدن وزن آن، براده‌های آهن ریخته شده‌ است. عضو هیات رییسه شورای ملی زعفران می‌گوید استفاده از براده‌ آهن برای افزایش وزن بسته‌های زعفران در برندهای معتبر کذب است.

رئیس جمعیت هلال احمر اقدامات این جمعیت در سیل‌های اخیر را شرح داد و همچنین به تشریح برنامه‌های هلال احمر در راهپیمایی اربعین پرداخت.
در پی وقوع سیل در روز پنجشنبه (۶ مردادماه) در امامزاده داوود که منجر به کشته شدن بیش از ۴۰ نفر شد، مدیر کل منابع طبیعی استان تهران عامل اصلی این حادثه را عدم لایروبی کانال، انسداد مسیر عبور آب به علت سقوط یک خودرو داخل کانال علاوه بر آن ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه ذکر کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: استفاده از برق خانگی برای استخراج ارز دیجیتال موجب آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی شد.