شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

پرسون از یک اقدام شهرداری منطقه 5 تهران گزارش می دهد؛

قطع صدها درخت در هفته درختکاری / هدف نامعلوم!

با وجود اینکه امسال رهبر انقلاب در حاشیه درختکاری شعار هر ایرانی سه اصله درخت را بکارد مطرح کردند؛ اما در یکی از محلات منطقه5 تهران صدها اصله درخت به یک باره قطع شده است.
وزارت راه و شهرسازی مکلف است در تعیین نرخ عوارض جاده‌ای به‌ صورت پلکانی عمل کند تا حقوق کاربرانی که به‌ موقع نسبت به پرداخت عوارض اقدام می‌کنند، رعایت و انگیزه لازم برای پرداخت به ‌موقع عوارض حفظ شود.
مدیر موزه آبگینه و سفالینه‌های ایران، از تعطیلی این مجموعه تاریخی در روزهای پنجشنبه و جمعه، هجدهم و نوزدهم اسفندماه خبر داد.
شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری باید از نیروهای داخلی برای پست‌های سازمانی استفاده کند، گفت: یکی از سازمان‌هایی که از آئین نامه پیروی نکرد، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بود که معاونین را از خارج از مجموعه وارد کرد.
این روزها که قیمت مسکن داغ داغ شده است، ساخت و ساز غیر قانونی در پشت بام ساختمان های شهر ملارد نیز بازار داغی دارد.
مدیر روابط عمومی مترو با اشاره به اینکه چکش‌های ایمنی برای تعویض و بهسازی برداشته شده بودند گفت: روز دوشنبه ۱۵ اسفند چکش ها به واگن‌ها بازگردانده خواهد شد.
مشاور شهردار تهران در امور ایثارگران در جمع گروهی از جانبازان شهرداری تهران بیان کرد : محاسبات دشمن درباره ملت ایران غلط از آب درآمد و آشوب‌ها به جایی نرسید.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تحویل نهال رایگان به شهروندان از فردا 15 اسفندماه به مناسبت روز درختکاری تا ۲۵ اسفند ماه خبرداد.