شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در محل‌هایی که تماشاگران در ورزشگاه آزادی مستقر می‌شوند هیچ نگرانی بابت ایمنی و سازه‌ای وجود ندارد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت آخرین تمهیدات ترافیکی دربی امروز را تشریح کرد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران خبر داد؛

اجرای معاینه فنی خودروها در درب منازل

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: در این طرح واحدهای سیار معاینه فنی در مجتمع و سازمان‌ها حاضر می‌شوند و اقدام به صدور برگه معاینه فنی خودروها می‌کنند.
شهردار تهران با بیان اینکه به رغم برنامه ریزی های انجام شده، حداقل ۶۵ میلیون متر مکعب منابع آبی برای آبیاری فضای سبز تهران کم خواهیم داشت، گفت: کلنگ پروژه خلیج فارس ۲۷ سال قبل بر زمین خورده بود و تا ۵ ماه قبل پروژه تنها ۳۰ درصد پیشرفت داشت اما در این مدت اندک با کار جهادی فاز نخست پروژه تکمیل شد و فاز دوم نیز پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از ساماندهی ۲۵۳ مدرسه سنگی سه تا شش کلاسه در گام اول اجرای طرح شهید سرایداران خبرداد و گفت: همچنین درنظر داریم ۲۰۰۰ پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی را طی شش ماهه اول سال بهره‌برداری کرده و تحویل بدهیم.