شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر:

فضای مجازی جولانگاهی برای عرضه مواد مخدر شده است

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه فضای مجازی جولانگاه عرضه مواد مخدر شده، گفت: نظارت و پیشگیری از افتادن فرزندان در دام سودجویان مواد مخدر باید از خانه شروع شود و لازمه این نظارت، ارتقای اطلاعات والدین است تا نگذاریم بازار سوداگران مرگ در فضای مجازی داغ شود
رییس هیات مدیره خانه سلامت در گفت و گو با پرسون مطرح کرد؛

شهر سالم حرکتی مداوم در راستای ایجاد بهبود محیط فیزیکی و اجتماعی شهر

رییس هیات مدیره خانه سلامت گفت: تمرکز خانه سلامت بیشتر بر محور درمان است. در حال حاضر خانه سلامت در قالب ۱۸ کلینیک و درمانگاه کارکنان و خانواده های شهرداری تهران و شهروندان تهرانی را تحت پوشش قرار می دهد.
سخنگوی وزارت کشور خبر داد:

افزایش 30 درصدی حقوق کارکنان شهرداری‌ها

سخنگوی وزارت کشور از تصویب افزایش حقوق و مزایای شهرداران و کارکنان شهرداری‌های کشور در جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران به استناد آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران و اصلاحیه بعدی آن و قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان خبر داد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که حدود ۹ هزار و ۳۰۰ خبر تولیدی در حوزه اعتیاد در سال ۹۷، تولید شد.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت امروز (۳ شهریور ماه) در محدوده قابل قبول است و پیش‌بینی می‌شود کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت در این محدوده باقی بماند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:

اجرای طرح ترافیک نیاز به مصوبه جدیدی نداشت

طرح ترافیک از ۱۱ مرداد تا پایان این ماه توسط مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا لغو شد که پس از پایان مهلت، شهردار تهران اعلام کرد که طرح ترافیک از یکم شهریور اجرا می‌شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد:

آمادگی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در صورت بازگشایی مدارس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام آمادگی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در صورت بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی از 15 شهریور گفت: با پیش‌بینی مجموعه اقداماتی، خود را برای بازگشایی زودهنگام مدارس آماده کرده‌ایم.
عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با انتقاد از عملکرد مدیران حوزه شهری پایتخت و اینکه تهران دارای اشکالات ساختاری و مدیریتی است، رفع این حجم از مشکلات در حوزه‌های مختلف را منوط بر ایجاد مدیریت خدمات یکپارچه شهری دانست.
هفته‌های گذشته باتوجه به اوج گیری شیوع ویروس کرونا در پایتخت، طرح ترافیک شهر تهران لغو شد تا مردم کمتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و کمتر از گذشته در معرض ابتلا به این ویروس قرار گیرند، اما به نظر می‌رسد که این شرایط دوام چندانی نداشته و از امروز آینده طرح ترافیک دوباره به حالت قبل باز می‌گردد.
وزیر نفت با بیان اینکه در سال ۹۲ هم وارد کننده بنزین و هم گازوییل بودیم، گفت: اکنون اما جهش ۴ برابری در صادرات فرآورده های نفتی را به ثبت رساندیم. صادرات فرآورده های نفتی در سال ۹۲ حدود ۵.۸ میلیون تن بود که این رقم در سال گذشته به ۲۳ میلیون تن بالغ شده است.
نماینده سازمان سنجش در حوزه‌های امتحانی همدان خبر داد:

شرکت بیش از 29 هزار واوطلب آزمون سراسری در همدان

نماینده سازمان سنجش در حوزه‌های امتحانی همدان از شرکت بیش از 29 هزار واوطلب آزمون سراسری در همدان خبر داد و گفت: امروز صبح شرکت کنندگان آزمون گروه هنر به رقابت پرداختند.