مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در دستورکار قرار گرفت.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: از پایان این ماه یعنی آذر ماه دریافتی سربازان نزدیک به بیست درصد افزایش پیدا می کند.
مجتبی توانگر، رئیس کمیته دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس، در نامه‌ای به رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، درباره نقش بانک مرکزی در تنظیم‌گری انواع رمزدارایی‌ها توضیح داده و ضمن تأکید بر عدم واگذاری تنظیم‌گری رمزارزها به بانک مرکزی‌، از تصویب کلیات طرح ساماندهی رمزدارایی‌ها در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داده است.
نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ تسهیلات مسکن در سال آینده افزایش می‌یابد تا روند ساخت و ساخت به مشکل نخورد.
جریان اصولگرایی اساسا ذات و هویت وجودی خود را در رقابت با جریان اصلاحات به دست آورد و بدون وجود رقیب، این جریان برای شکل‌گیری وحدت یا کنشگری در سیاست دچار مشکل است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه نمایندگان وعده شفافیت آرا را نداده بودند، گفت: شما می‌گوئید که درباره طرح شفافیت رفتار سیاسی کردید؛ در حالی که این‌گونه نبود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره لزوم اصلاح سرانه مالیاتی برخی مشاغل خاص مثل آرایشگران زنانه، بنگاه های معاملات ملکی، رستوران داران، طلا فروشان و .... پرداخت و گفت: سرانه مالیاتی این مشاغل از کم هم کمتر است.