مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

مخالف تشکیل سازمان ملی مهاجرت بر هزینه‌بر بودن توسعه تشکیلات دولت و مغایرت آن با اصول قانون اساسی استناد کرد و موافق تشکیل سازمان ملی مهاجرت، سازماندهی امور مهاجرین در یک سازمان واحد را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر قلمداد کرد.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از مجلس انتظار دارند در حل ابرچالش حوزه آموزش و پرورش مشکل‌گشا باشند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را موظف کردند سیم کارت‌های متوفیان، اشخاص حقوقی انحلال یافته یا تعطیل شده، اتباع غیرایرانی دارای اقامت موقت از کشور خارج شده را تا زمان تعیین تکلیف توسط مالک قانونی یکطرفه یا مسدود نماید.
با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در طول اجرای برنامه هفتم توسعه میزان مالیات محصولات دخانی از جمله سیگار و تنباکو افزایش پیدا خواهد کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره ساماندهی اتباع خارجی گفت: اینکه چگونه با مهاجران و اتباع تعامل داشته باشیم باید در یک برنامه جامع دیده شود که اکنون حاکمیت در حال تصمیم‌گیری در این خصوص است.
قالیباف در ادوار گوناگونی که به عنوان یک کاندیدا وارد عرصه انتخابات، شده است رفتارهای اشتباهی از خود بروز داده است، اشتباه از این وجه که با فضای جامعه همگون نبود؛ شاید علت این وضعیت، مشاورانی باشند که در کنارش قرار می‌گیرند.
هم میهن نوشت: از امروز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس آغاز می‌شود. به‌طور طبیعی، جریان اصولگرا با حداکثر توان در این مرحله به ستادهای ثبت‌نام هجوم می‌برند. هیچ‌کس نیست که خودش را شایسته رسیدن به صندلی پارلمان نداند. از سوی دیگر، اطمینان دارند که هیچ مشکلی از ناحیه شورای نگهبان و دریافت تایید صلاحیت‌شان برای انتخابات به وجود نخواهد آمد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در برابر مردم غزه و فلسطین، گفت: مرگ بر سیاستمدارانی که امروز در خون مردم غزه شنای رفاه می‌کنند و چرخ دنده نظام اقتصادی و سیاسی خود را در خون مردم غزه به گردش در می‌آورند