استاندار یزد:

قدردان همراهی و مشارکت همه مردم و به ویژه اصناف هستیم

استاندار یزد، گفت: قدردان همراهی و مشارکت همه مردم و بویژه اصناف هستیم و خوشبختانه با توجه به اقداماتی که توسط مراکز بهداشتی و همچنین دیگر مراکز انجام شده شاهد کنترل این بیماری در استان بودیم.
تصویر قدردان همراهی و مشارکت همه مردم و به ویژه اصناف هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمدعلی طالبی در نشست ستاد مقابله با کرونا در استان یزد گفت: خوشبختانه با توجه به تعامل و همکاری بین بخشی بسیار خوبی که در یک سال گذشته و در مقابله با کرونا در استان وجود داشت شاهد موفقیت بسیار خوبی در کنترل این بیماری بودیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا، دورکاری در هفته آینده به صورت جدی در ادارات استان اعمال شود و اگر اداره‌ای این مصوبه را به صورت درست اجرا نکرد باید مورد برخورد قرار گیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در این هفته شاهد افزایش تعداد مراجعه کنندگان و افزایش صعودی بستری شدگان در مراکز درمانی هستیم که می طلبد تصمیمات ویژه ای در این زمینه گرفته شود.

استاندار یزد، گفت: قدردان همراهی و مشارکت همه مردم و بویژه اصناف هستیم و خوشبختانه با توجه به اقداماتی که توسط مراکز بهداشتی و همچنین دیگر مراکز انجام شده شاهد کنترل این بیماری در استان بودیم.

طالبی ادامه داد: هرگونه اعمال محدودیت علاوه بر مصوبات ستاد ملی با مشارکت دستگاه ها و نهادهای ذی ربط انجام می شود و البته قدردان همکاری همه هستیم.

استاندار یزد افزود: همچنین با توجه به درخواست جمع کثیری از اقشار مختلف و دستگاه های مربوطه و همچنین موافقت مرکز بهداشت مقرر شد علی رغم اینکه مصوبه ستاد ملی محدودیت های کاملی را در نظر گرفته بود اما با توجه به درخواست مردمی و موافقت ارگان های مربوطه نماز جماعت در حداقل زمان ممکن و در فضای باز و با رعایت آیین نامه های بهداشتی برگزار شود .

طالبی ادامه داد: محدودیت تردد، مصوبه ستاد ملی است که روز گذشته انجام شد و باید توسط نیروی انتظامی به صورت کامل اجرا شده و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد و از زحمات همه نهادهای انتظامی کمال تشکر را داریم.

استاندار یزد اظهار داشت: با توجه به اینکه متاسفانه شاهد افزایش مبتلایان به کرونا هستیم از اقشار مختلف درخواست داریم همچون گذشته با رعایت آیین نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از گسترش کرونا و افزایش مبتلایان جلوگیری نموده تا بتوانیم موج جدید را قبل از بحرانی شدن کنترل کنیم.

انتهای پیام/

281153