قزوین

در بیستمین سفر استانی دولت سیزدهم؛

آیت اله رئیسی به قزوین سفر می‌کند

رییس‌ جمهور، ظهر چهارشنبه در راستای بیستمین سفر استانی دولت مردمی و انقلابی به استان قزوین سفر می کند.
مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان:

روند تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی رضایت بخش است

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان عنوان کرد: روند تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی ،شهرداری ها و بانک های استان رضایت بخش است.
پاسخ فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین به یک سوال:

امروز مهم ترین ماموریت سپاه چیست؟

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پرسون، ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بخشی از خدمات آن در سال جاری و گذشته و همچنین علل هجمه رسانه‌ای دشمن علیه این نهاد انقلابی را تشریح کرد.
دانش آموزان موسسه فرهنگی آموزشی راهیان کوثر قزوین به ارتشیان گل هدیه دادند.
معلمان و دانش آموزان موسسه فرهنگی آموزشی راهیان کوثر سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با حضور در فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و پس از زیارت قبور مطهر شهدای گمنام به فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین گل اهدا کردند.
سرهنگ برین معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ضمن عرض تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان گفت: ارتش در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران دوشادوش سایر نیروهای مسلح توانسته اند ایران را از چنگال دشمنان نجات دهند و سربلندی، امنیت و آرامش را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان بیاورند.
وی افزود: دشمنانی که آرزوی تضعیف و تسخیر انقلاب و ایران را در سر داشتند همین قدرت نیروهای مسلح باعث شده دشمنان این آرزو را با خود به گور ببرند.
سرهنگ برین خاطرنشان ساخت: امروز که ۴ دهه از عمر پر افتخار انقلاب اسلامی می گذرد دشمنان توانایی رویارویی با ایران مقتدر را ندارند چرا که ضرب و شصت نیروهای مسلح قدرتمند و ولایتمدار ایران اسلامی را بارها و بارها چشیده اند.
امیر سرتیپ دوم مرادعلی بیژن وند جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در این مراسم گفت: شما دانش آموزان با حضور خود و اهدا گل به سربازان و خادمان ایران اسلامی باعث ثبت خاطرات تاریخی در اذهان ما شدید و برگ زرین دیگری بر تاریخ اتحاد و همدلی ملت ایران افزودید.

صباغی در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری با تورم نیروی انسانی مواجه است و جذب نیرو ندارد و بنا را بر این گذاشتیم که از این نیرو‌ها به عنوان جایگزین استفاده شود.
رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی نزاجا:

قرآن در تمام وجود ارتش نفوذ کرده است

حجت الاسلام رمضان آقاسیان گفت: بحمدالله امروز ارتش جمهوری اسلامی ارتش قرآنی و مکتبی است و قرآن در تمام وجود ارتش نفوذ کرده است.
فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل قتل خانوادگی، با ارتکاب به 3 فقره قتل و یک مجروح، در کمتر از6 ساعت با عملیات ضربتی پلیس استان خبر داد. 
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: در سال گذشته 200 قرارداد با سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت استقرار در شهرکها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین؛

بازگشت واحدهای تولیدی به چرخه تولید

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: کمک خواهیم کرد تا ۵۰ واحد تولیدی تا پایان سال به چرخه تولید بازگردند.
برگزاری رژه خودرویی در ۲۹ فروردین، سخنرانی وحضور در نماز جمعه، افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های ارتش، رونمایی از یادمان شهدا گمنام، اهدای خون، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری دعای کمیل در جوار مزار شهدا‌ی گمنام، دیدار با جانبازان و پیشکسوتان و تقدیر از همسران و دختران خانواده ارتش و نورافشانی شهر قزوین از جمله برنامه‌های روز ارتش است.
با پیگیری سازمان بازرسی صورت گرفت؛

دستگیری ۱ مدیر و ۲ کارمند به اتهام رشوه در قزوین

مسئول سابق امور مالی و کارشناس فعلی یکی از شهرداری‌های استان قزوین و احد از کارشناسان یکی دیگر از شهرداری‌های تابعه به جرم دریافت رشوه بازداشت شدند.
در پی انتشار فیلمی با موضوع تجلیل از پاسداران توسط شرکت رضایت خودروطراوت نوین (غفاری) ؛

روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیانیه ای صادر کرد

روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پی انتشار فیلمی با موضوع تجلیل از پاسداران توسط شرکت رضایت خودروطراوت نوین (غفاری) بیانیه ای صادر کرد.
مهدی صباغی، شهردار قزوین صبح امروز در رأس هیئتی با هدف شرکت در مجمع شهرداران آسیایی (AMF) که در شهر دوشنبه برگزار خواهد شد، به تاجیکستان سفر کرد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان طرح جمع آوری و برخورد قانونی با عاملین فروش، نگهداری، توزیع و حمل کنندگان مواد محترقه خطرساز را به فرماندهی انتظامی شهرستان تاکستان و پلیس پیشگیری ابلاغ کرد.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین عنوان کرد:طرحی از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم تحت عنوان پیشگیری از صدمات جانی و خسارات مالی چهارشنبه آخر سال ابلاغ شده است که فرمانداران و معاونین فرماندار پیرامون این موضوع موظف هستند جلسه‌های لازم را تشکیل دهند و تکالیف دستگاه‌ها را مشخص کنند.
سازمان آگهی های پرسون