فارس

دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون "صلح و سلامت"

نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون "صلح و سلامت" به میزبانی شیراز برگزار می شود

دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی کارتون "صلح و سلامت"تاکید کرد :کلان شهر شیراز مظهر آرامش، عشق، دوستی و مدارا در ایران و بلکه جهان است لذا برگزار کنندگان این جشنواره برآنند تا این هویت فرهنگی و تاریخی را با مشارکت کارتونیست ها عمق و گسترش جهانی بخشند.
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس مطرح کرد:

2واقعیت مهم در پروژه انتقال آب به شیراز

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس خواستار پذیرفتن 2واقعیت مهم از سوی مسوولان استان، برای تامین آب شهر شیراز و انتقال آب به آن شد.
عباسی، معاون مدیر کل بازسازی بنیاد مسکن کشور در بازدید از برخی روستاهای شهرستان سروستان اعطای تسهیلات کم بهره و بلاعوض از سوی بنیاد مسکن را اقدامی حمایتی برای ترمیم آسیب های حوادث به ویژه در سیل و زلزله دانست.
مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز خبر داد؛

اجرای پویش نذر حسینی در مناطق کم برخوردار شیراز

همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی،۳۰۰ بسته معیشتی بهداشتی در پویش طرح نذر حسینی، توسط بانی خیر مجتمع ورزشی ماهان بین نیازمندان توزیع شد.
پیش بینی تولید 600 تن عسل کنار؛

کوچ به قیروکارزین برای تولید عسل کُنار آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین با اذعان به اینکه درختان کنار در مراتع این شهرستان به گل نشسته است، گفت: کوچ زنبورستان ها به شهرستان قیروکارزین عمدتا با هدف تولید عسل کُنار از اوایل شهریور ماه آغاز شده است.
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس با بیان اینکه وضعیت دسترسی به اینترنت و زیر ساخت های مخابراتی برای واحد های صنعتی استان مناسب نیست گفت: ما در این کمیسیون بررسی وضیت حوزه ICT ، مخابراتی و اینترنت واحدهای صنعتی استان را در دستور کار قرار داده و در حال احصا مشکلات این بخش هستیم و جلسات متعددی با ذی نفعان این حوزه برگزار کردیم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس از راه اندازی ٤١ کد رشته محل جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی از نیمسال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: ١١٦ کد رشته محل کاردانی و ٧٣ کد رشته محل کارشناسی و در مجموع ١٨٩ کد رشته های دانشگاه علمی کاربردی فارس در مهرماه برای پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید فعال شده است.
مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس از رونمایی شبکه اجتماعی کشاورزی ایران( تاک ) در هفته دولت توسط وزیر جهاد کشاورزی خبرداد وافزود: این اپلیکیشن بهترین، سریع ترین و امن ترین راه ارتباطی کاربران بخش کشاورزی است.
سرپرست جهاد کشاورزی ارسنجان مطرح کرد:

مراسم عزاداری سیدالشهدا رمز ماندگاری نهضت عاشورا

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان با بیان اینکه محرم آمده است تا در دلهای عاشق، کربلایی دیگر به پا کند و قلبهای سوخته را به میهمانی اجابت فرا خواند. چرا که واقعه کربلا یک حادثه بزرگ تاریخی است، افزود: این حادثه در واقع یک رخداد بی‌نظیر در تاریخ بشریت است و هرچند ازنظر زمانی در کمتر از یک روز اتفاق افتاد ولی به لحاظ کیفیت به بزرگی همه تاریخ بشریت است.
عزاداری محرم متفاوت تر از سال های گذشته در شیراز برگزار می شود؛

مکتب همان مکتب و راه همان راه

برگزاری سوگواری ایام محرم متفاوت از سال‌های قبل در شیراز برگزار می شود.
سرپرست خدمات حمایتی خبرداد:

تامین وتوزیع بیش ۱۹۲ هزارتن کود اوره

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس از حمل بیش از 192 هزار تن کود اوره در 5 ماه ابتدای سال جاری به اقصی نقاط کشور خبر داد.
در یک نشست مشترک با رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان شد؛

آب؛ نعمت خدا دادی است که باید در اختیار بهره برداران قرار گیرد

نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جهش تولید آب این نعمت خدا دادی به کشاورزان تخصیص داده شود تا جهش تولید محصولات کشاورزی در این شهرستان رقم بخورد.
فرماندارشهرستان قیروکارزین خبر داد؛

اشتغال جدید در جنوب فارس با تخصیص پایدارآب کشاورزی

فرماندار شهرستان قیروکارزین با اشاره به حجم قابل توجه آب ذخیره سازی شده در سد سلمان فارسی قیروکارزین گفت: تخصیص پایدار آب کشاورزی برای انتقال به دشت های این شهرستان فرصت استثنایی برای ایجاد اشتغال جدید در جنوب استان فارس را فراهم می کند.
یادداشت _طى چند روز گذشته خبرى مبنى بر امضاء طرحى جهت انسداد و محدودسازى شبکه هاى اجتماعى توسط تعدادی از نمایندگان مجلس، در برخى سایت هاى خبرى و شبکه هاى اجتماعى درج شد .
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس خبر داد

رشد ۳۱ درصدی جایگاه های سوخت استان فارس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس روز سه شنبه طی گزارشی از رشد ۳۱ درصدی جایگاه‌های سوخت در سطح استان فارس طی سالی های ۹۲ تا ۹۹ خبرداد.
سازمان آگهی های پرسون