فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس:

6061 مورد خدمت حقوقی به مددجویان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: در 9 ماهه امسال 6061  مورد خدمت حقوقی به مددجویان مورد حمایت کمیته امداد فارس ارائه شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس اعلام کرد:

آغاز بکار شرکت‌ دانش سلامت کوثر فارس؛ 21 دی ماه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: برای نخستین‌ بار شرکت  دانش سلامت کوثر استان ‌فارس‌ با‌ 500 قلم‌ کالای ضروری تجهیزات پزشکی 21 دی‌ماه‌ با حضور وزیر بهداشت‌ در شهرک‌ صنعتی شیراز راه‌اندازی می‌شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد اعلام کرد:

استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و بازار شهر لامرد در اولویت پیمانکاران

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: استفاده و بهره گیری از ظرفیت نیروهای بومی و بازار شهر لامرد در رشد و توسعه زیر ساخت‌های اقتصادی تاثیر گذار است.
استاندار فارس گفت: درراستای تسریع در حمل و نقل جاده‌ای و کاهش ترافیک عملیات اجرایی قطعه 8 آزاد راه شیراز اصفهان آغاز و در مدت 2سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز:

برای رسیدن به شهر هوشمند رضایت شهروندان فراهم نشود شعار است



رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز گفت: شهرداری شیراز به عنوان نهاد خدمت رسان، اولویت نخست خود را رسیدن به شهر هوشمند قرار داده است.
مدیر کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس اعلام کرد:

اختتامیه مرحله استانی پنجمین جشنواره ملی فانوس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: مرحله استانی پنجمین جشنواره ملی استانی ترنم فتح و نیز سومین مرحله تئاتر سنگر ویژه تولیدات آثار هنری در حوزه‌ها دفاع مقدس، گروه‌ها موزیک یگان‌های نظامی و انتظامی به پایان رسید.
رئیس سیاستگذاری دانشکده پزشکی شیراز اعلام کرد:

دهمین سمینار وبینار بین المللی سلامت زنان

رئیس سیاستگذاری دانشکده پزشکی شیراز گفت: در راستای ترویج فرهنگ سلامت به ویژه در میان بانوان دهمین وبینار بین المللی سلامت زنان چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در شیراز برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد خمینی (ع) استان فارس گفت: کمیته امداد استان فارس با برگزاری 435 ملاقات مردمی و 353 مورد پاسخ مثبت، عنوان دستگاه برتر در بین ادارات کمیته امداد کشور را به خود اختصاص داده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان اعلام کرد:

پیش‌بینی تولید 175 کیلوگرم زعفران در شهرستان سپیدان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان گفت: با آغاز برداشت زعفران از اراضی شهرستان سپیدان پیش‌بینی می‌شود 175 کیلوگرم محصول از سطح 35 هکتار برداشت و روانه بازارهای مصرف  شود.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد:

بازگشایی بیش از یک هزار و ۴۴۴ مدرسه در استان فارس


 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان فارس گفت: در راستای مصوبه ستاد ملی کرونا و نیز دستورالعمل رئیس‌جمهور کشورمان، مبنی بر بازگشایی مدارس، یک هزار و 444 مدرسه در قالب پروتکل 06 مجوز بازگشائی در استان فارس دریافت کرده‌اند.
فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی، در صورت درخواست از سوی هر مسئول و یا دستگاه اجرایی پلیس قادر است در مدت 48 ساعت مجرمان، متکدیان و معتادان متجاهر را دستگیر و تحویل قانون دهد.
«کنسرتْ در شهر » نام برنامه ای است که به همت نوازندگان آنسامبل‌ زهیِ شیراز فیلارمونیا و با هدایت فرزاد خاوند به اجرای زنده موسیقی کلاسیک می پردازند. این برنامه با اجرای آثاری از بهتوون_باخ_ویوالدی_پیتاتزولا گروه هنر شهر آفتاب در پارک خیابان مصلی نژاد برگزار شد.
سید محمدعلی میرباقری

غروب زیبا در بام شیراز

در کوهپایه بخشی از استان فارس و در بام شیراز مکانی زیباست که شهر به راحتی رویت میشود. زیبایی آن زمانی مشهود است که در نزدیکی غروب آفتاب در آنجا حضور داشته باشید.
رئیس کل دادگستری فارس با اعلام این خبر که طی دو روز گذشته و به مناسبت عید بزرگ میلاد پیامبر (ص) ۲۹۰ تن از زندانیان با دریافت تسهیلات قضایی از زندان آزاد شده‌اند گفت: از این تعداد ۲۵۰ تن با اعطای مرخصی و ۴۰ تن نیز با با استفاده از مرخصی پایان حبس از زندان عادل آباد آزاد شدند.
معاون استاندار فارس گفت: صدور و تمدید مجوز در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری و … در استان فارس با ارائه کارت واکسن کرونا و ورود به سینماها، رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی، محل کار و… نیز تنها برای دریافت کنندگان واکسن کرونا امکان پذیر است و بر اجرای کامل این مصوبه نظارت دقیق خواهد شد.