خوزستان

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این تورم و گرانی‌ها چیست؟ می‌گویند امتحان الهی است، اگر امتحان الهی‌ست فقط برای ما است؟ فقط برای ما ایرانی‌هاست؟ چطور در کنار ما کشور عراق این مصیبت تورم وگرانی را ندارند، یعنی خدا نمی‌خواهد آن‌ها را امتحان کند؟
آبشار شِوی یا آبشار تَله زنگ یکی از زیباترین آبشارهای ایران است که در شهرستان دزفول استان خوزستان واقع شده است.این آبشار،بزرگ‌ترین آبشار طبیعی خاورمیانه و سی و پنجمین اثر طبیعی کشور محسوب می‌شود که در میان کوه‌های زاگرس جای گرفته است.
ابراهیم رئیسی گفت: امروز توصیه مقام معظم رهبری به ما ایجاد اشتغال، مبارزه با بی‌عدالتی و فساد است.
مجله پرسون؛ شناخت آداب و رسوم؛

آشنایی با مراسم گرنگعو مردم خوزستان

در طول تاریخ هرقومی آداب ورسوم خاصی برای خود دارد که این رسومات از زمانهای قدیم سینه به سینه و دست به دست در بین مردم گشته و امروزه برای نسل جدید به یادگار مانده است و مردم آن قومیت برای زنده نگه داشتن آن تلاش کرده اند و به آن افتخار می کنند. مردم عرب نشین خوزستان جشن گرنگعو برگزار می کنند که در مطلب زیر آشنا می شوید.
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: هر چند بارش‌های روزهای اخیر در برخی نقاط استان خوزستان مناسب و سبب تامین آب برای زمین‌های کشاورزی شد اما از نظر منابع آب، تنش آبی در استان همچنان پابرجاست و تنها ۴ درصد از حجم مفید مخازن سدهای خوزستان دارای آب است.
استاندار خوزستان با تشریح وضعیت منابع آبی استان خوزستان تاکید کرد: منابع آبی استان خوزستان به شدت کاهش یافته و استان به هیچ وجه در شرایط مناسب آبی قرار ندارد.
درخواست اجرای احکام دادگستری در میدان الغدیر و برخورد با دلالان؛

تجمع اعتراضی شهروندان درب ساختمان شهرداری اهواز

تعدادی از شهروندان و بازاریان اهوازی در اعتراض به فعالیت دلالان در میدان میوه و تره‌بار الغدیر مقابل شهرداری تجمع کردند و به منظور برخورد با دلالان بازار میوه خواستار اجرای حکم صادر شده دادگاه در مورد این میدان شدند.