خراسان رضوی

رئیس هیأت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد با اعلام اینکه کمک‌های دولت برای درمان بیماران سرطانی کافی نیست، گفت: ۳۵ درصد بیماران سرطانی توان مالی پرداخت هزینه‌ها را نداشته و از درمان باز می‌مانند.
علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: دولت در عرصه دیپلماسی و سایر عرصه‌ها اقداماتی انجام داده که موفق و مؤثر بوده و امروز کلید کار دولت در دست شماست، آنچه رهبری فرمودند «غباری هست که اجازه نمی‌دهد این موفقیت‌ها دیده شود»، معیشت مردم است که این معیشت با گرانی گره خورده است.
فصل برداشت زعفران در پاییز است؛ اوایل آبان‌ماه تا اواخر آذرماه. طلای سرخی که در برخی از استان‌ها کشت می‌شود و همه ما اصلی‌ترین تولیدکننده زعفران در کشور را که خراسان‌رضوی است، می‌شناسیم.
در پی شهادت صدها تن از ساکنان نوار غزه در جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، حرم مطهر رضوی در روز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه، حال و هوای عزا به خود خواهد گرفت.
عضو هیات علمی گروه زمین شناسی دانشگاه فردوسی و فارغ‌التحصیل گروه زلزله‌شناسی دانشگاه کیوشوی ژاپن گفت: بررسی زمین لرزه های افغانستان که در یک منطقه خاصی قرار دارد و پس لرزه‌های آن نشان می دهد امکان وقوع زلزله‌های قوی در داخل ایران وجود دارد.
مدیر کل استاندارد خراسان رضوی:

تخلفات حوزه استاندارد را پیامک کنید

مدیر کل استاندارد خراسان رضوی گفت: شهروندان در این استان می توانند تخلفات مختلف در خصوص تولید کالای غیراستاندارد و یا فاقد علامت استاندارد را به شماره اختصاصی این استان، ۱۰۰۰۹۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند.
در پی وقوع زمین لرزه قوی بامداد امروز در افغانستان اعلام شد؛

پایداری شبکه در شهرهای مرزی استان خراسان رضوی

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، از پایداری کامل وضعیت ارتباطی در شهرهای مزری این استان با افغانستان در پی وقوع زمین لرزه مجدد در شهر هرات خبر داد.
فعالیت‌های ورزشی در کلیه مراکز آموزشی و مجموعه‌های ورزشی رو باز امروز در شیفت عصر شهرستان مشهد تعطیل شد.
ایجاد منطقه آزاد دوغارون در خراسان رضوی دارای برکات زیادی خواهد بود اما مشروط به اینکه به سرنوشت سایر مناطق آزاد کشور دچار نشود! این بخشی از یادداشت بابک رحیمیان است.
در پی وقوع زلزله‌ در مرزهای کشور افغانستان اعلام شد؛

پایداری وضعیت ارتباطی مناطق زلزله زده در استان خراسان رضوی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از پایداری کامل شبکه ارتباطی شهرستان های مرزی و دیگر شهرهای استان در پی وقوع زمین لرزه شدید در هرات افغانستان خبر داد.
مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی از برپایی پنج سیاه‌ چادر عشایر استان و دو غرفه صنایع دستی در پنجمین نمایشگاه‌ توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور خبر داد.
مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: رئیس سازمان حج و زیارت و نماینده بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرده‌اند که به زودی مقدمات سفرهای عمره فراهم خواهد شد.