تهران

تسلیت دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان تهران در پی شهادت آیت الله رئیسی:

شهید آیت الله رئیسی یکی از نسل‌های وفادار و نیکوکار این سرزمین بود

روح الله جبرائیلی دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان تهران در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیام تسلیتی صادر کرد.

در شهر تهران کوچه وخیابان‌های وجود دارد که به دلیل شکل ظاهری‌شان، قدم زدن درآنها حال دل‌ راخوب کرده ونشاط را به شهروندان ارمغان می‌دهند. خیابان لبخندیکی از این خیابان‌ها است. معبری که رهگذران با دیدن مجسمه‌هاو المان‌های شهری شاد وبا نشاطش برای دقایقی هم که شده لبخند به صورت می‌آورند.
در جلسه هیأت دولت در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ لایحه تأسیس استان البرز تصویب و به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد و در ادامه با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تاریخ هفت تیر ۱۳۸۹ استان البرز به طور رسمی شکل گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عاملان شکستن شیشه واحدهای صنفی و خودرو خبر داد و گفت: متهمان در عملیات ضربتی دستگیر و ۳ تیر و کمان دست‌ساز به همراه مقادیری تیله شیشه‌ای از مخفیگاه آن ها کشف شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کنترل حریف انبار کارتن شهرری خبر داد و گفت: آتش در یکی از انبارها کاملا خاموش و انبار دیگر نیز در حال اطفا است و از سرایت آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شد.
اگر ۲ معدن طلای زرشوران و آقدره سرجمع حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان درآمد داشته باشند سالانه بایستی ۲۰۰میلیارد تومان به شهرداری تکاب بابت یک درصد آلایندگی پرداخت شود.
درپی انتشار ویدیویی از صحنه یک سرقت در محدوده بزرگراه صدر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد که تیراندازی انجام شده در این محدوده نه از سوی سارقان بلکه از سوی یکی از ماموران نظامی حاضر در این محل بوده است.
معاون امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری قدس گفت: توسعه زیرساخت‌های شهری با هدف افزایش سرانه‌های عمومی از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری است به همین منظور بیش از ۳۵ پروژه شاخص عمرانی در سال ۱۴۰۲ در حوزه های مختلف اجرایی شد.
شهردار منطقه ۱۵ در دومین سال برگزاری مراسم ضیافت افطاری کارگران خدمات شهری:

آراستگی شهر مرهون زحمات پاکبانان و باغبانان پرتلاش و بی ادعا است

مراسم ضیافت افطاری به میزبانی شهرداری منطقه ۱۵ و با حضور محمد شیری شهردار منطقه، اعضای شورای اسلامی شهرتهران، معاونان و‌مدیران شهری و ۱۸۰۰ نفر از کارگران خدوم خدمات شهری منطقه برگزار شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام شرکتی هرمی که اعضای خود را به بهانه کاریابی اغفال کرده و گروگان گرفته بودند، خبر داد.