تهران

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان افزود: وقفه پرواز ۱۰۶۶ ساعت ۱۹:۴۰ شرکت هواپیمایی ماهان، ضربه به لبه بال سمت چپ هواپیما در ابتدای حرکت بود.
عصر امروز سه‌شنبه، ۲۲ اسفند، ترافیک تهران در وضعیت قرمز قرار گرفت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: یک ساختمان ۲ طبقه در خیابان ری دچار انفجار شدید شد. انفجار باعث تخریب این خانه و خانه مجاور شده است و اکنون ماموران آتش‌نشانی در محل موردنظر حضور دارند.
معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران ضمن اشاره به استقبال شهروندان از طرح من شهردارم ۲ گفت: مشارکت و اعتماد مردم در مسیر اجرای پروژه‌ها و اداره امور شهری بسیار مهم و ضروری است.
سرپرست اتاق اصناف شهرستان ورامین بیان کرد: در آستانه فرا رسیدن عید سعید نوروز و ماه مبارک رمضان، نمایشگاه بهاره فروش کالاهای مورد نیاز مردم در ورامین برپا شده است.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران اظهار کرد: حرکت نهاد علم در جامعه یعنی دانشگاه به سمت ترویج ازدواج و فرزندآوری در جامعه در قالب اجرای رویدادی مانند دردانه در دانشگاه، حرکت ارزنده ای است که می تواند زمینه ساز جوانی جمعیت در کشور شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد و گفت: مردم پایان این هفته از تردد در مسیرهای کوهستانی و صعود به ارتفاعات احتیاط کنند.