البرز

رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد: احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج -چالوس وجود دارد و مسافران در حاشیه جاده توقف نکنند.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: یک محکوم به قصاص نفس که ۱۳ سال در حبس بود، با تلاش قضات شعبه اول کیفری و خیران کرجی با گذشت اولیای دم از حق قصاص خود آزاد شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه در کمتر از دو ماه پس از وقوع قتل مرحوم مهرجویی و همسر وی، کیفرخواست چهار متهم پرونده صادر و جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان البرز ارجاع شد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: پس از ۲ سال تلاش بی وقفه و انجام تحقیقات گسترده پلیسی، ۱۵ نفر از عاملان قتل یک نوجوان ۱۷ ساله که در منطقه محمد شهر کرج به قتل رسیده بود، شناسایی و دستگیر شدند.
حسین عاشوری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس با اشاره به کشته شدن ۲ نفر در این حادثه گفت: انفجار مذکور با خسارات فراوانی همراه است.
مدیرکل مدیریت بحران البرز تأکید کرد؛

تداوم آلودگی هوا در البرز/ افراد آسیب پذیر مراقب باشند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از قرار گرفتن استان به ویژه شهرها و مناطق صنعتی در وضعیت هشدار زرد خبر داد و از افراد آسیب پذیر خواست از تردد غیرضرور خودداری کنند.
شهردار فردیس از پیشرفت ۸۰ درصدی پارک بانوان شهرستان فردیس خبر داد و گفت: مدیریت شهری فردیس نگاه ویژه‌ای به توسعه فضاهای سبز شهری دارد، این مجموعه با هدف ایجاد حس امنیت، افزایش کیفیت زندگی اجتماعی و احترام به مقام و حقوق زنان احداث می‌شود.
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۱۱۲ هزار قلم کالای پزشکی قاچاق در یکی از انبارهای شهر اشتهارد خبر داد و گفت: در این راستا یک متهم شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است.
بر اساس گزارش پزشکی قانونی مربوط به پرونده شهید عجمیان، علت تامه فوت، نارسایی حاد قلبی به دنبال خونریزی شدید داخلی متعاقب برخورد تقریبا همزمان جسم برنده و نوک تیز (چاقو) به قفسه صدری و جسم سخت به پهلوی راست است که هر دو اقدام نیز با توجه به ادله و مستندات متعدد و فیلم صحنه جنایت و همچنین اقاریر صریح افراد در صحن دادگاه از سوی محمد حسینی و محمدمهدی کرمی صورت گرفته است.
معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان البرز با اعلام اعطای مجوز برای ایجاد چهار دفتر جدید خدمات الکترونیک قضایی، اعلام کرد که تعداد این دفاتر در استان به ۳۶  دفتر می‌رسد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از اتمام عملیات اجرایی ۴۵ درصد از کلکتورهای اصلی جمع‌آوری روان‌آب‌های سطح شهر خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای جلوگیری و مقابله با سیلاب‌ها و آبگرفتگی‌های سطح شهر انجام شده است.
دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری از تصویب مغایرت‌های طرح تفصیلی با طرح جامع شهر کرج خبر داد و گفت: فردیس از کرج جدا می‌شود.