اعتراض مشتریان به پیامک‌های بانک رسالت

روز گذشته بسیاری از کسانی که در بانک رسالت حساب داشتند با پیامکی از سوی بانک روبرو شدند که اعلام می‌کرد مبلغی بابت هزینه پیاک‌های شش ماهه اول 1403 برداشت شده است.
تصویر اعتراض مشتریان به پیامک‌های بانک رسالت

به گزارش سایت خبری پُرسون، بانک رسالت به عنوان بانکی پیشرو در حذف شعب فیزیکی در ایران مشهور است و اکثر کسانی که در این بانک حساب دارند به جهت دریافت تسهیلات و یا دریافت حقوقشان است.

اما از روز گذشته پیامک‌های برداشت هزینه خدمات پیامک این بانک باعث شده است تا کاربران و مشتریان این بانک نسبت به این برداشت بدون اطلاع قبلی واکنش تندی داشته باشند.

ماجرا از این قرار است که در ابتدا پیامک کسر مبلغی از حساب مشتری بر روی گوشی‌های موبایل ظاهر شده است و پش از ان پیامی با این عنوان از سمت بانک رسالت ارسال شده است:

” بانک قرض‌الحسنه رسالت، مشتری گرامی، مبلغ برداشت شده از حساب شما بابت هزینه پیامک‌های شش مااه اول 1403 می‌باشد”

این برداشت مبلغ برای هر مشتری مختلف بوده و از هزار تومان تا 250 هزار تومان و یا بیشتر برداشت از سوی بانک صورت گرفته است و مبنای محاسبه آن برای مشتریان مشخص نیست.

در بین کرابرانی که به این برداشت اعتراض کرده‌اند هستند تعدادی که سالیان سال است که از حساب خود استفاده نکرده بودند و مبلغی ناچیز در ته حساب آنها باقی مانده بوده است و این برداشت در صورتی که حساب راکت بوده است جای سوال دارد.

کاربری در شبکه لینکدین نسبت به این مساله اعتراض کرد و نوشته:

” بانک رسالت عزیز، روی چه متر و معیاری 250 هزار بابت پیامک شش ماه اول از من بدون اجازه برداشتی ؟”

در این چند ساله اخیر چنین برداشت‌هایی بدون اطلاع مشتریان جنجال‌های بسیاری را ایجاد کرده است. اکثر بانک‌های کشور پیش از برداشت کارمزد پیامک به مشتری اطلاع می‌دهند و در آن امکان لغو دریافت پیامک را لحاظ می‌کنند.

اما این حرکت بانک رسالت بدون اطلاع قبلی شائبه بسیاری را بین کاربران ایجاد کرده و این بانک بدون هیچ پاسخ روشنی همچنان در سکوت به سر می‌برد.

منبع: اقتصاد مدیا

908840

سازمان آگهی های پرسون