تدابیر شهرداری تهران برای میادین تره‌بار در فصل زمستان و رمضان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به تمهیدات سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران برای ماه رمضان، گفت: سازمان میادین برنامه‌ریزی‌های لازم برای تامین محصولات در فصل سرمان و همچنین ماه مبارک رمضان را انجام داده است.
تصویر تدابیر شهرداری تهران برای میادین تره‌بار در فصل زمستان و رمضان

به گزارش سایت خبری پُرسون، مهدی بختیاری زاده، با اشاره به اینکه سازمان میادین برنامه‌ریزی‌های لازم را برای خرید سیب، پرتغال و خرما در ماه مبارک رمضان انجام داده، گفت: سعی داریم با قیمت عادلانه در ایام ماه مبارک رمضان محصولات مورد نیاز مردم را عرضه کنیم تا فشار اقتصادی مردم کنترل و کاهش پیدا کند و امیدواریم در این ایام به مشکلی برنخوریم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درباره توسعه بازارهای میوه و تره‌بار در تهران با بیان اینکه تعدادی از این بازارهای میوه و تره‌بار افتتاح شده است و تعدادی هم در حال ساخت هستند، اظهار کرد: در اوایل بهمن ماه افتتاح بازارها را خواهیم داشت و بازارهایی با شکل و شمایل ویژه‌تر هستند که فضا مفیدتر باشد.

به گفته وی، اکثر توسعه بازارها در جنوب شهر است و در حال حاضر ۵۳ درصد از بازارهای میوه و تره‌بار از خط انقلاب به پایین است و ۴۷ درصد خط انقلاب به بالاست. در برخی از محلات کمبود بازار داریم و در تلاش تأمین زمین مناسب هستیم که کار را توسعه دهیم. می‌خواهیم در هر محله با فاصله یک کیلومتر از بازار قبلی یک بازار جدید میوه و تره‌بار را تأسیس کنیم.

بختیاری زاده درباره طراحی بازارهای جدید در پایتخت نیز عنوان کرد: سبک و سیاق و معماری بازارهای جدید به شکلی خواهد بود که بتوانیم کارکرد فرهنگی و اجتماعی را احیا کنیم. از نظر کارکرد فرهنگی هم سعی کردیم تا برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌هایی که شور و شعف ایجاد کند را در بازارها پیاده سازی کنیم.

وی در مورد تمهیدات شهرداری تهران برای میادین میوه و تره در فصل سرما نیز اظهار کرد: در فصل سرما نگهداری میوه و تره‌بار راحت‌تر و ضایعات آنها کمتر است و کمبود احتمالی محصولات و تغییر قیمت‌ها در فصل سرما به صادرات محصولات بستگی دارد؛ اما متولیان امر باید تصمیم بگیرند و تمهیدات لازم را بیاندیشند تا با مشکل کمبود مواجه نشویم.

منبع: ایسنا

839675

سازمان آگهی های پرسون