جزئیات تشییع شهدای حادثه تروریستی گوهرکوه در اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مراسم تشییع و وداع با شهدای امنیت که در حادثه تروریستی گوهرکوه به درجه والای شهادت نائل شدند، روز سه‌شنبه مورخه 8 آبان ماه برگزار می‌شود.
تصویر جزئیات تشییع شهدای حادثه تروریستی گوهرکوه در اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ مسعود طریفی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با عرض تبریک و تسلیت به‌شهادت‌رسیدن فرزندان وطن به مردم شهیدپرور استان اصفهان و خانواده این عزیزان، اظهار داشت: مراسم تشییع فرزندان وطن روز سه‌شنبه مورخه 8 آبان‌ماه رأس ساعت 7 صبح در ستاد استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم وداع با این عزیزان نیز روز دوشنبه مورخه 7 آبان‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در شهرستان‌های دهاقان مسجد فاطمه الزهرا، خمینی‌شهر امامزاده سید ابراهیم و برخوار بیت الزهرای دولت‌آباد برگزار می‌شود.

طریفی ادامه داد: پیکر مطهر و پاک فرزندان وطن روز سه‌شنبه بعد از تشییع در ستاد استان اصفهان به زادگاهشان منتقل و مراسم وداع و خاک‌سپاری ساعت 9 و 30 شروع می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تروریست‌های کوردل که بزدلانه و ناجوانمردانه فرزندان ما را به شهادت رساندند بدانند انتقام سختی از آنان خواهیم گرفت و آنان را از اقدامات خبیثانه‌ای که انجام می‌دهند پشیمان خواهیم کرد.

پنجم آبان و در پیِ تماس‌های تلفنیِ مردمی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰، دو واحد گشت انتظامی برای ارائه خدمت به شهروندان در محل‌هایِ مورد نظر حاضر شدند که در مسیر برگشت به پاسگاه انتظامی، در کمین جنایتکارانِ تروریست قرار گرفتند.

طی این درگیری تعدادی از کارکنان انتظامی و سربازان وظیفه پاسگاه انتظامی گوهرکوه شهرستان تفتان به شهادت رسیدند.

منبع: فارس

791179

سازمان آگهی های پرسون