فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین:

سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم پیشگام است

سرهنگ پاسدار مجید عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین، با اشاره به اینکه سپاه پاسداران با قدرت و همدلی در راستای محرومیت زدایی گام برمی دارد، گفت: سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم پیشگام است.
تصویر سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم پیشگام است

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ سرهنگ پاسدار مجید عبداللهی در دیدار با اعضای شورای شهر محمود آباد نمونه عنوان کرد: یکی از مهم ترین رسالت‌ها و برنامه‌های سپاه و بسیج درکنار مردم بودن و رفع مشکلات مردم است و همواره در تمامی برهه‌ها سپاه خود را موظف به خدمت رسانی به مردم دانسته است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین، با بیان اینکه شورا و بسیج دو نهاد مردمی هستند که وظیفه خطیری در راستای رفع مشکلات شهر و شهروندان برعهده دارند، گفت: فقط در سایه تعامل و همدلی می‌توان خدمات رسانی شایسته به شهروندان را فراهم کرد.
وی با تاکید به اینکه حضور نیروهای بسیج در حفظ امنیت بسیار حائز اهمیت است، بیان کرد: مخاطبین حوزه مدیریت شهری و سپاه در ارائه خدمات یکسان هستند و باید برای ایجاد رضایتمندی و امید آفرینی در جامعه تلاش کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در پایان جلسه با اعضای شورای شهر محمود آباد نمونه درباره برطرف کردن مشکلات مردم در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و محرمیت زدایی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

790562

مطالب مرتبط

سازمان آگهی های پرسون