جدیدترین مدل های تابلو دیواری در سال 1403

یکی از پرسش‌هایی که افراد قبل از خرید تابلو دیواری مطرح می‌کنند این است که جدیدترین تابلو دیواری، کدام است یا چه طرح‌هایی، جدیدترین طرح‌ها برای این محصول هستند؟در ادامه تصمیم داریم مجموعه‌ای از جدیدترین طرح‌های تابلو دیواری را معرفی کنیم و درنهایت با یک مرجع تخصصی و مطمئن برای خرید جدیدترین تابلو دیواری منزل آشنا شویم.
تصویر جدیدترین مدل های تابلو دیواری در سال 1403

به گزارش سایت خبری پرسون، در حال حاضر کلکسیونی از انواع و اقسام تابلو دیواری روانه بازار شده است و شاهد طیف گسترده‌ای از طرح‌ها و مدل‌های این محصول در بازار هستیم. یکی از پرسش‌هایی که افراد قبل از خرید تابلو دیواری مطرح می‌کنند این است که جدیدترین تابلو دیواری، کدام است یا چه طرح‌هایی، جدیدترین طرح‌ها برای این محصول هستند؟ در ادامه تصمیم داریم مجموعه‌ای از جدیدترین طرح‌های تابلو دیواری را معرفی کنیم و درنهایت با یک مرجع تخصصی و مطمئن برای خرید جدیدترین تابلو دیواری منزل آشنا شویم. در صورتی که شما هم قصد خرید تابلو دیواری جدید و باکیفیت را دارید، مطالعه این مطلب، کمک خوبی به شما خواهد کرد.

1. تابلو دیواری با طرح طبیعت و منظره

یکی از جدیدترین مدل‌های تابلو دیواری، تابلوهایی است که طرح طبیعت و منظره بر آن‌ها نقش بسته است. این طرح‌ها علاوه بر زیبایی چشمگیر، حال و هوای دلپسندی به فضا می‌بخشند و امکان استفاده از آن‌ها در فضاهای مختلف مثل سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کار، سازمان، راه‌پله و راهرو و سایر فضاها وجود دارد. جالب است بدانید که تابلو دیواری با طرح طبیعت، این قابلیت را دارد که در کوتاه‌مدت و میا‌ن‌مدت، خلق‌وخوی افراد را بهبود ببخشد.

2. تابلو دیواری بر اساس بافت و سطوح

یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل‌های تابلو دیواری، تابلوهایی است که بر اساس سطوح مختلف به بازار عرضه می‌شوند. از این دسته‌بندی می‌توان به تابلو دیواری با طرح آجر، بتن، سنگ، کاشی، چوب، چرم، گچبری و پتینه اشاره کرد. این طرح‌ها، دوست‌داران بسیاری دارند و به دلیل سادگی و زیبایی، امکان استفاده از آن‌ها در محیط منزل، دفاتر کار و سازمان‌ها وجود دارد.

3. تابلو دیواری با طرح‌های کودکانه برای اتاق کودک و نوزاد

تابلو اتاق کودک و نوزاد

یکی دیگر از مدل‌های تابلو که در سال‌های اخیر روانه بازار شده و دوست‌داران بسیاری دارد، تابلو چاپی با طرح کودک است. این طرح‌ها برای اتاق کودک و نوزاد، عالی است. البته از این محصول می‌توان در اتاق دندان‌پزشکی کودکان یا آرایشگاه کودکان نیز استفاده کرد. در حال حاضر می‌بینیم که برخی از خانواده‌ها تابلو دیواری با طرح کودک را به سیسمونی نوزاد افزوده‌اند؛ چون بر این باور هستند که این طرح، دکوراسیون داخلی اتاق کودک و نوزاد را کامل‌تر و زیباتر جلوه می‌دهد.

4. تابلو با طرح‌های مبتنی بر سرگرمی، کارتون‌ها و فیلم‌ها

بزرگسالان و کودکان، هر دو به‌نوعی به شخصیت‌های معروفی که در فیلم‌ها و کارتون‌ها حضور دارند، علاقه‌مند هستند. برخی از بزرگسالان و کودکان، چنان به یک بازیگر یا شخصیت، علاقه دارند که دوست دارند همواره تابلویی از آن شخصیت را در اتاق کار یا خواب خود داشته باشند. متخصصان و طراحان دکوراسیون داخلی که از این ماجرا آگاه هستند، کوشیده‌اند تابلوهای شخصیت‌های کارتونی و سینمایی را طراحی و روانه بازار کنند.

5. تابلو نقشه جهان، ایران و سایر کشورها؛ از مدل‌های محبوب تابلو دیواری

تابلو نقشه جهان بزرگ

یکی از طرح‌های محبوب و جدید تابلو چاپی و دکوراتیو، تابلو نقشه جهان، نقشه ایران و سایر کشورهاست. این طرح، بیشتر در مدارس، موسسات آموزشی و سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته امکان استفاده از آن در منازل و اتاق خواب کودک و نوجوان نیز وجود دارد. بعضی از سازمان‌ها تمایل دارند نقشه ایران و جهان به شیوه‌ای خاص، چاپ شود تا محل فعالیتشان در نقاط مختلف جهان روی نقشه تعیین شود.

6. تابلو دیواری با طرح شهر و معماری

یکی دیگر از طرح‌های تابلو دکوراتیو که خانواده‌ها و مدیران سازمان‌ها به آن علاقه دارند، طرح شهر و معماری است که زیرمجموعه‌های مختلفی دارند. از جمله زیرمجموعه‌های این طرح می‌توان به تابلو با طرح شهر و ساختمان، تونل، اماکن دیدنی و طرح مجسمه اشاره کرد. این طرح‌ها در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و خانواده‌ها برای اتاق پذیرایی و اتاق خواب و افراد برای اتاق کار و شرکت خود از این نوع تابلو استفاده می‌کنند. از بین زیرمجموعه‌های طرح شهر و معماری، طرح اماکن دیدنی جهان، علاقه‌مندان بیشتری دارد و در محیط‌های بیشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

7. تابلو دیواری طرح هنری و گرافیکی؛ یکی از پرطرفدارترین مدل‌های تابلو چاپی

تابلو جدید و شیک

در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین طرح‌های تابلو دیواری، طرح هنری و گرافیکی است که زیرمجموعه‌های مختلفی دارد. این طرح‌ها بیشتر برای سالن پذیرایی، اتاق خواب و موسسات آموزش هنر مناسب است. البته برخی از افراد در اتاق کار خودشان هم از این محصولات بهره می‌گیرند. تابلو دیواری با طرح هندسی، داماس یا داماسک، خط نستعلیق و شعر، چهره و فشن، آبرنگی، گرافیکی و سنتی، از زیرمجموعه‌های تابلو دیواری هنری و گرافیکی هستند.

با نصب تابلو دیواری با طرح هنری و گرافیکی می‌توان زیبایی و جذابیت بصری منحصر به فردی به خانه بخشید و نقطه کانونی چشم‌نوازی در فضای منزل یا سازمان به وجود آورد. یکی دیگر از مزایای این دسته از تابلوهای دکوراتیو، آرامش و حس خوبی است که در فضای خانه می‌پراکنند. تابلوهای هنری می‌توانند انعکاسی از علایق و شخصیت آدم‌ها نیز باشند. در واقع نصب تابلو دکوراتیو با طرح هنری نشان می‌دهد که اعضای یک خانواده، چه روحیات و شخصیتی دارند و به چه طرح‌ها و مواردی علاقه‌مندند.

آیا امکان چاپ طرح دلخواه روی تابلو دیواری وجود دارد؟

بله، خوش‌بختانه در حال حاضر این امکان وجود دارد که طرح دلخواه خود را در اختیار تولیدکنندگان تابلو دیواری بگذارید و آن‌ها طرح شما را در قالب تابلو دیواری با ابعاد دلخواه، تولید کنند. یکی از مجموعه‌هایی که کار تولید تابلو دیواری با طرح دلخواه و سفارشی را انجام می‌دهد، فروشگاه منزل است. این مجموعه علاوه بر فروش انواع و اقسام تابلو دیواری، در زمینه تولید این تابلوها با طرح سفارشی هم فعالیت می‌کند.

در صورتی که طرح دلخواهی مد نظر دارید و دوست دارید آن را در قالب تابلو دیواری در منزل یا محیط کار خود نصب کنید، کافی است طرحتان را برای کارشناسان فروشگاه منزل ارسال کنید. کارشناسان، طرح را بررسی می‌کنند و سپس می‌توانید ابعاد دلخواهتان را برای طرح مورد نظر مشخص و سفارش خود را ثبت کنید. مزیت سفارش تابلو با عکس دلخواه از فروشگاه منزل، این است که این فروشگاه، هیچ هزینه اضافی بابت تولید تابلو با طرح خاص از شما دریافت نمی‌کند و قیمت تابلو با طرح خاص، هیچ تفاوتی با قیمت تابلوهای موجود در این فروشگاه ندارد.

خرید تابلو دیواری با کیفیت عالی، ضمانت و تنوع بالا از فروشگاه منزل

در این مطلب کوشیدیم کلکسیونی از جدیدترین مدل‌های تابلو دیواری را معرفی کنیم و در مورد هر کدام توضیحات کوتاه و مختصری ارائه دهیم. امیدواریم نکاتی که در این مقاله بیان کردیم، به افزایش آگاهی شما در مورد انواع تابلو دیواری کمک کرده باشد.

در صورتی که تمایل دارید برای منزل یا محل کار خود تابلو دکوراتیو و چاپی خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما این است که محصولی باکیفیت و حرفه‌ای بخرید تا خاطرتان از بابت زیبایی و ماندگاری‌اش آسوده باشد. یکی از فروشگاه‌هایی که جدیدترین تابلو دیواری را با کیفیت عالی به مشتریان خود عرضه می‌کند، فروشگاه منزل است. این فروشگاه، انواع تابلو دیواری را با ضمانت 3 ساله به فروش می‌رساند و از متریال عالی و تجهیزات چاپ روزآمد برای تولید محصولاتش بهره می‌گیرد.

در صورت تمایل به خرید تابلو دیواری یا کاغذ دیواری باکیفیت در ابعاد گوناگون و با قیمت مناسب و منطقی، کافی است به فروشگاه منزل به آدرس www.manzel.ir مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید. برای مشاهده انواع تابلو در این فروشگاه، از بخش دسته‌بندی سایت، وارد بخش «تابلو» شوید.

منبع: سایت منزل

789801

سازمان آگهی های پرسون