تولید ژاکت نانویی با قابلیت مدیریت حرارت

یک شرکت نوآور ژاکت تقویت‌شده با گرافن تولید و به بازار عرضه کرده است که این ژاکت می‌تواند در زمان سرد بودن هوا، بدن را گرم نگه‌داشته و هنگام گرما، به خنک‌شدن بدن کمک کند.

تصویر تولید ژاکت نانویی با قابلیت مدیریت حرارت

به گزارش سایت خبری پرسون، شرکت دوئر (Duer) ژاکت تقویت شده با گرافن تولید و به بازار عرضه کرده است. این شرکت نوآور در حوزه منسوجات برای تولید لباس‌های جین بسیار شناخته شده است.

گفته می‌شود که پارچه‌ای که برای تولید این ژاکت استفاده شده، بدون احساس سنگینی، دمای بدن را تنظیم می‌کند، آنتی‌استاتیک بوده و دوام طولانی مدت دارد.

گری لنت، مدیرعامل دوئر گفت: زمانی که جایزه نوبل به گرافن داده شد، توجه ما به این ماده جلب شد؛ ماده‌ای که خواص علمکرد بی‌نظیری برای منسوجات به ارمغان می‌آورد و در عین حال روی وزن پارچه تاثیری نداشته و تنفس‌پذیری پارچه را نیز تغییر نمی‌دهد و در عین حال نرمی لباس حفظ می‌شود. ما گرافن را وارد پارچه‌ کردیم تا مدیریت حرارتی پیشرفته‌ای را در پارچه ایجاد کنیم. چنین پارچه‌ای در هنگام سرد بودن، شما را گرم نگه می‌دارد و هنگام گرم شدن خنک می‌شود. زمانی که گرافن به پارچه اضافه می‌شود، خاصیت ضد استاتیک ایجاد می‌کند و لطافت و نرمی لباس را طولانی‌تر نگه می‌دارد که این امر یک گام مهم در آینده منسوجات است.

به نقل از ستاد نانو، از پارچه تقویت‌شده با گرافن در تولید این ژاکت استفاده شده که در حال حاضر با قیمت ۱۱۹ دلار به فروش می‌رسد.

منبع: مهر

789205

سازمان آگهی های پرسون