بازیکن مراکشی: برای پذیرش پیشنهاد پرسپولیس‌ درنگ نکردم

مدافع مراکشی پرسپولیس عنوان کرد که برای قبول پیشنهاد پرسپولیس درنگ نکرده و امضای قراردادش و ازدواجش همزمان شده است.

تصویر بازیکن مراکشی: برای پذیرش پیشنهاد پرسپولیس‌ درنگ نکردم

به گزارش سایت خبری پرسون، ایوب العملود، مدافع راست مراکشی پرسپولیس در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره بازی ایران و مراکش در جام‌جهانی ۲۰۱۸ که با برتری یک بر صفر تیم کشورمان به پایان رسید، گفت: آن مسابقه را یادم می‌آید، با یک گل و اشتباه خط دفاع باختیم. در مراکش با دوستانم بازی را تماشا کردم، در مراکش می گفتند یک بازی آسان است، اما از بازی ایران شگفت‌زده شدیم که بازیکنان سطح بالایی داشتند.

وی درباره تماشاگران پرشور مراکش که پدیده جام‌جهانی ۲۰۲۲ بودند، اظهار داشت: تماشاگران مراکشی همیشه دوست دارند که تیم ملی پیروز شود و به تیم، غیرت زیادی دارند.

العملود درباره اینکه با توجه به هم‌پستی بودنش در تیم ملی مراکش با اشرف حکیمی، بازی به او نمی‌رسد، یادآور شد: هم پستی با بازیکنان بزرگ به من کمک می‌کند که سعی کنم خودم را به سطح آنها برسانم.

مدافع راست پرسپولیس درباره اینکه چرا بعد از ۶ سال تیم الوداد مراکش را ترک کرد و به ایران آمد، گفت: آخرین فصل با الوداد بازی‌های خوبی در لیگ و جام آفریقا انجام ندادیم و به هدفمان نرسیدیم. هیج‌وقت اینطور نبودیم و همیشه به فینال و نیمه‌نهایی می‌رسیدیم و سه جام قهرمانی لیگ را برنده شدیم. گاریدو وقتی تماس گرفت و پیشنهاد پرسپولیس را ارائه داد، همان لحظه اول قبول کردم. در تیم اولوداد با گاریدو کار کردم؛ او خیلی مربی جدی است و می‌خواهد تیم همیشه در زمین بجنگد.

وی ادامه داد: همزمان با امضای ازدواجم، قرارداد با پرسپولیس را هم امضا کردم. وقتی پیشنهاد پرسپولیس رسید خیلی خوشحال بودم، چون فوتبال ایران را می‌شناسم و بازی‌های تیم‌های ایرانی را در آسیا تماشا کرده بودم.

العملود درباره دربی معروف مراکش بین راجاکازبلانکا و الوداد، گفت: تماشاگران با پیامک فشار می‌آورند و قبل از بازی نباید تلفن را نگاه کنید. فشار خیلی بالاست، در ۱۴ دربی مراکش شرکت کردم که ۶ بازی را بردیم.

مدافع پرسپولیس درباره مقایسه دربی تهران و کازبلانکا، اظهار داشت:دربی تهران وکازبلانکا خیلی تفاوت دارد. فیلم‌های دربی ایران را قبل از آمدنم به ایران دیدم و خیلی آرزو داشتم که در این دیدار بازی کنم. خیلی تمرکز کرده بودم روی این بازی و با استفاده از نقاط ضعف استقلال، در پنالتی و گل پیروزی سهیم شدم.

وی بیان کرد: وقتی نیمه اول روی نیمکت بودم، روی نقاط ضعف استقلال تمرکز کرده بودم. تیم استقلال از دو سمت خیلی حمله می‌کردند و یک فضای خالی بین آنها بود و مدافعان وسط فقط میانه خط دفاعی را پوشش می‌دادند و من هم از این نقطه ضعف استفاده کردم و توانستم در پنالتی و گل سهم داشته باشم.

وی درباره شناختش از استقلال و طرز برخورد هوداران این تیم با او به عنوان بازیکن رقیب، گفت: در مراکش اسم تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان را شنیده بودم که در آسیا بازی می‌کنند. از روزی که به ایران آمدم، مردم و پرسپولیسی‌ها خیلی به من احترام می‌گذارند و تماشاگران استقلال خیلی عادی با من برخورد می‌کنند و حساسیت خاصی ندارند و همه چیز محترمانه است.

العملود درباره هدفش در پرسپولیس هم گفت: مهم‌ترین هدف برای من قهرمانی در آسیا و در ادامه لیگ برتر است.

منبع: ایرنا

789090

سازمان آگهی های پرسون