مردی با ضربات چاقو پسرش را به قتل رساند

مرد میانسال که از بد رفتاری‌های پسر معتادش خسته شده بود در آخرین جدال وی را با کارد آشپزخانه کشت .

تصویر مردی با ضربات چاقو پسرش را به قتل رساند

به گزارش سایت خبری پرسون، رسیدگی به این پرونده از چهار ماه قبل با تماس مرد ۶۰ ساله ای به نام مصطفی با پلیس ۱۱۰ آغاز شد، وی که با پلیس تماس گرفته بود گفت پسر ۲۰ ساله اش به نام مازیار را در خانه اش در جنوب تهران با کارد آشپزخانه کشته است.

با این تماس ماموران پلیس به خانه قدیمی در جنوب تهران رفتند و با جسد خونین پسر جوان روبه رو شدند ، جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران به بازجویی از مرد میانسال پرداختند .

وی به قتل پسر معتادش اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.

وی در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران و در حالی که همسرش اعلام گذشت کرده بود از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

در این جلسه مصطفی ۶۰ ساله در حالی که سرش را پایین انداخته بود در جایگاه ویژه ایستاد و ابراز پشیمانی کرد.

وی گفت: باور کنید نمی‌خواستم پسرم را بکشم .بدرفتاری‌های او موجب شد کنترل اعصابم را از دست بدهم و حالا پشیمان هستم .

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: پسرم دو سال قبل به خاطر رفت و آمد با دوستان ناباب به دام اعتیاد افتاد و به شیشه معتاد شد. او هر روز از من پول می‌گرفت تا شیشه تهیه کند .از رفتارهای او خسته شده بودم. او دوستانش را به خانه دعوت می‌کرد و به زور از من و همسرم می‌خواست تا خانه را ترک کنیم .او دیگر در محله برایمان آبرو نگذاشته بود .مادر محل انگشت نما شده بودیم.او نمی گذاشت یک روز خوش داشته باشیم. حتی حاضر نبود به کمپ ترک اعتیاد بیاید و مواد مخدر را کنار بگذارد .

وی ادامه داد: آخرین بار از من پول خواست و من مقاومت کردم و به او گفتم دیگر پولی برای مواد مخدر به او نمی‌دهم. اما او که همیشه چاقو همراه داشت به سمت هم حمله ور شد و با چاقو مرا زخمی می‌کرد .من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم به آشپزخانه رفتم و کارد آشپزخانه را به دست گرفتم و نمی‌دانم چند ضربه به پسرم زدم.

این متهم گفت: باور کنید من مازیار را دوست داشتم و هرگز راضی به مرگش نبودم. اما رفتارهای او موجب شد دست به چنین کاری بزنم .حالا 4 ماه است که در زندانم و از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند تا از زندان آزاد شوم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: رکنا

789070

سازمان آگهی های پرسون