حاضری:

دولت وفاق ملی سعی دارد به همه جریان‌ها فرصت فعالیت بدهد

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی گفت: با این حال اقدام رئیس‌جمهور قابل تمجید بود و اثبات کرد که دولت وفاق ملی سعی دارد به همه جریان‌ها امکان و فرصت فعالیت بدهد.

تصویر دولت وفاق ملی سعی دارد به همه جریان‌ها فرصت فعالیت بدهد

به گزارش سایت خبری پرسون، علی محمد نمازی درباره اقدام رئیس‌جمهور در تریبون دادن به دانشجوی معترض در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها، اظهار کرد: این اقدام از سوی رئیس‌جمهور قابل تمجید بود چون او از موقعیت اقتدار ریاست‌جمهوری برای ادامه صحبت خود استفاده نکرد و به دانشجوی معترض امکان صحبت داد. این اقدام قابل دفاع و ارزشمند بود.

وی ادامه داد: این اقدام اثبات کرد دولت وفاق ملی سعی دارد به همه جریان‌ها امکان و فرصت فعالیت بدهد و از این جهت اقدام رئیس‌جمهور زیبا بود. با این حال بعضا شاهد هستیم تحت عنوان دولت وفاق ملی بیشتر میدان در اختیار جریانی قرار می گیرد که در انتخابات شکست خورده‌ است، بنابراین دولت باید مراقب باشد از شعار دولت وفاق ملی سوء‌استفاده نشود.

این فعال سیاسی همچنین گفت: با این حال من معتقدم که نظام نباید به جریانی که با زورگویی و قلدری دنبال رسیدن به اهداف خود هستند، باج بدهد. اقدام رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران برای دادن تریبون به فرد معترض از سوی شخص آقای پزشکیان ارزشمند بود، اما برای جریانی که آن فرد نماینده آن بود کار خوبی نیست که با برهم زدن نظم جلسه دنبال گرفتن تریبون باشند. از سویی آنها که ادعا می‌کنند تریبون ندارند، همین الان هم اگر در دانشگاه اراده کنند، رسانه و تریبون به اندازه کافی در اختیار دارند.

حاضری در پایان با ابراز این عقیده که این جریان در سال‌های اخیر همه تریبون‌ها را در اختیار داشت و فرصتی به رقیب نمی‌داد، گفت: سوالی که من از این جریان دارم این است که وقتی در دو سه سال اخیر صدای دانشجو بلند می‌شد، آیا موضعی گرفتید که باید صدای آنها شنیده شود؟

منبع: ایرنا

788866

سازمان آگهی های پرسون