ابتکار جدید یک شرکت دانش‌بنیان

یک شرکت دانش‌ بنیان ایرانی با ارائه بازی‌های اصلاحی سبب بهبود ۶۰ درصدی راندمان ناهنجاری‌ در کودکان شده است.

تصویر ابتکار جدید یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی درریز، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه این مجموعه یکی از برندهای تخصصی ورزش و سلامت کودک از ۳ تا ۱۳ سال است، اظهار کرد: کودکی که وارد سه سالگی می‌شود در ابتدا در دپارتمان مهارت‌های بنیادی قرار می‌گیرد و مهارت‌های جسمانی و حرکتی آن ارتقا پیدا می‌کند. مهارت‌هایی که سبب می‌شود کودک پس از هفت سالگی تبدیل به یک فرد شاخص در رشته‌های ورزشی شود و اعتماد به نفس آن بالا رود.

به گفته وی، هنگامی که کودک وارد چهارسالگی شود ارزیابی‌های قامتی و اسکلتی روی او انجام می‌شود و یک سری ناهنجاری‌ها مانند کف پای صاف، زانوی پرانتزی و ضربدری، گودی کمر، شانه‌های نابرابر و هر ناهنجاری که در زمان ایجاد شده باشد با بازی‌های هدفمند رفع می‌شود.

درریز با بیان اینکه کودک در سن هفت سالگی وارد دپارتمان استعدادیابی می‌شود، افزود: در آن جا بعد از یک دوره آموزش سه ماهه با دستگاه‌های پیشرفته از کودک تست گرفته می‌شود و پنج رشته که از همه نظر با توانمندی‌های جسمانی و روانی آن سازگارتر باشد به خانواده معرفی می‌شود و می‌تواند با اولویت در آن رشته‌ها فعالیت کند.

وی خاطر نشان کرد: بالغ بر ۳۰ شعبه در استان‌های مختلف سراسر کشور داریم. هر دپارتمان توسط یکی از اساتید برجسته رشته تربیت بدنی و فیزیولوژی ورزشی و دانشگاهی طراحی و تدوین شده است. در بخش R&D مجموعه، دپارتمان‌ها به صورت مستمر به روز می‌شوند. در سطح منطقه و کشورهای همسایه این پکیج و مجموعه بسیار منحصر به فرد است.

به نقل ازمرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، درریز در خصوص مهم‌ترین دستاورد این مجموعه تصریح کرد: طی طرح پژوهشی‌ای که از طریق دانشگاه شیراز انجام داده‌ایم از ۱۰۰۰ پرونده‌ای که در اختیار پژوهشگران گذاشتیم، مشخص شد بالای ۶۰ درصد بهبود راندمان ناهنجاری داشته‌ایم، در حقیقت توانستیم از هر ۱۰ کودک ناهنجار ۶ کودک را بدون نیاز به هیچ دارو و عمل در محیط جذاب و کودکانه درمان کنیم.

منبع: مهر

788828

سازمان آگهی های پرسون