قلی زاده:

یک درصد هم فکر نمی‌کردم داور پنالتی ما را برگرداند

یکی از بازیکنان آماده این روزهای تیم ملی علی قلی‌زاده است. بازیکنی که امیر قلعه‌نویی به سبک بازی او اعتقاد دارد.

تصویر یک درصد هم فکر نمی‌کردم داور پنالتی ما را برگرداند

به گزارش سایت خبری پرسون، قلی‌زاده در بازی تیم ملی برابر ازبکستان یکی از بازیکنانی بود که وقتی وارد زمین شد تلاش زیادی برای موفقیت تیم ملی کرد. او حالا در آستانه بازی با قطر گفت وگویی داشت که می‌خوانید:

او در ابتدا با اشاره به تساوی تیم ملی مقابل ازبکستان تاکید کرد: به نظر من بازی خوبی بود. هر چند که ما از ابتدا دنبال سه امتیاز بودیم. اما به هر حال ازبکستان یکی از رقیبان اصلی ما در این مرحله بود. بیرون از خانه هم بودیم. ورزشگاهی که مملو از جمعیت بود. ولی ما می‌توانستیم ببریم. تیم ملی هم خیلی خوب بازی کرد. می‌دانید وقتی تیم ده نفره می‌شود به لحاظ روانی ممکن است مشکلاتی ایجاد شود. اما با صحبت هایی که کادرفنی کرده بود هیچ مشکلی ایجاد نشد. بازیکنان توانستند با دوندگی بیشتر جای صالح حردانی که اخراج شده بود را پر کنند. تیم به نظر من بعد از ۱۰ نفره شدن هم عملکرد خوبی داشت.

این بازیکن تیم ملی کشورمان در مورد صحنه اعلام پنالتی که داور تصمیم خودش را بعد از بازبینی var برگرداند گفت: آن لحظه من تردیدی نداشتم که داور پنالتی را اعلام می‌کند. وقتی داور به var رفت. من خیلی به صحنه نزدیک بودم و برایم خیلی عجیب بود. جلوی چشمم این اتفاق افتاد. فکر نمی کردم بعد از var داور بیاید پنالتی را برگرداند. قطعا در آن صحنه حق تیم ملی گرفتن یک پنالتی به سودمان بود. ولی در نهایت ما به تصمیم داور احترام گذاشتیم و از آن صحنه گذر کردیم. اما می دانیم که این سه امتیاز خیلی می‌توانست برای ما بهتر باشد و ماموریت ما را در این مرحله تکمیل کند. با این حال ما آن بازی را فراموش کردیم و دیگر همه تمام تمرکزمان بازی با قطر است.

قلی‌زاده با اشاره به بازی با قطر و آنالیز خود از بازی تصریح کرد: قطر در این سال‌ها پیشرفت کرده است. دو بارپیاپی قهرمان آسیا شده اند و حریف قابل احترامی است. بازیکنان خوبی دارد. کادرفنی خوبی دارد اما این بازی برای ما یک بازی خانگی است امیدوارم با حمایت ایرانی‌هایی که در دبی هستند یک فضای خیلی خوب به وجود بیاید. در نهایت امیدوارم بتوانیم با امتیازات کامل از این مسابقه بیرون بیاییم و خودمان را یک قدم دیگر به جام جهانی نزدیک کنیم.

قلی زاده در خصوص اینکه در بازی برابر قطر فیکس خواهد بود یا نه گفت: در بازی با ازبکستان من به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدم. تصمیم کادرفنی است و همه بازیکنان به تصمیمات کادرفنی احترام می گذارند برای کسی مهم نیست چند دقیقه بازی می کند مهم این است که تیم ملی موفق باشد و مردم را خوشحال کند. الان به غیر از این به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. اینکه چه کسی بازی می‌کند و چه کسی بازی نمی‌کند اصلا اهمیت ندارد. امیدوارم با دعای مردم و حمایت رسانه‌ها و لطف خدا بتوانیم ان شاءالله مقابل قطر به پیروزی برسیم و شکست در جام ملت ها را جبران کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

788798

سازمان آگهی های پرسون