تولیت آستان قدس رضوی:

موفقیت دولت چهاردهم را موفقیت خود و نظام اسلامی می‌دانیم

تولیت آستان قدس رضوی گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب برای کمک به دولت وظیفه همه مردم و مسوولان است.

تصویر موفقیت دولت چهاردهم را موفقیت خود و نظام اسلامی می‌دانیم

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت الله احمد مروی در دیدار وزیر کشور که به‌منظور معارفه استاندار جدید خراسان رضوی با حضور استاندار جدید این استان در حرم مطهر رضوی انجام شد، ضمن اعلام آمادگی این آستان مقدس برای همکاری با استانداری خراسان رضوی، اظهار کرد: آستان قدس رضوی براساس حکم ابلاغی رهبر معظّم انقلاب اسلامی، «همکاری و کمک» به دولت‌ها را وظیفه خود می‌داند؛ از این رو با مسوولانی که از طرف نظام جمهوری اسلامی و دولت مستقر انتخاب شوند؛ همراهی، همکاری و پشتیبانی خواهیم داشت، زیرا موفقیت شما را موفقیت خود و نظام اسلامی می‌دانیم.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که «موفقیت رئیس‌جمهور و دولت جدید موفقیت همه ما است»؛ عنوان کرد: ما این فرمایش رهبری معظم را جدی و مهم می‌دانیم و معتقدیم هرکسی در حوزه خود باید این فرمایش معظم له را عملی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه اداره شایسته استان خراسان رضوی می‌تواند جلوه‌ای از مدیریت شایسته نظام اسلامی باشد، به حضور پرتعداد زائران از اقصی نقاط کشور و جهان در مشهد مقدس به منظور زیارت بارگاه مطهر امام رضا (ع) اشاره و عنوان کرد: خراسان رضوی به واسطه مضجع شریف امام رضا (ع) جایگاهی بین المللی دارد؛ سالانه میلیون‌ها زائر از اقصی نقاط ایران و جهان به مشهد می‌آیند و اقدامات و نحوه مدیریت این استان می‌تواند در سطح کشور و جهان بازتاب داشته باشد؛ از این رو مدیریت شایسته این استان مایه آبروی کشور است.

مروی عنوان کرد: حضور زائرانی از استان‌ها، کشورها، نژادها و ملیت‌های مختلف در مشهد، ایجاب می‌کند که این شهر و این استان از جنبه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره نمونه باشد و این مهم به نوعی تبلیغ برای نظام جمهوری اسلامی و مدیریت انقلابی و اسلامی است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نحوه مدیریت استان خراسان رضوی می‌تواند برای سایر استان‌ها الگو و الهام بخش باشد، به استاندار جدید توصیه کرد: اکنون که توفیق خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در استان مهم خراسان رضوی برایتان فراهم شده؛ فرصت خدمت را مغتنم بدانید و بر اساس شایسته سالاری، تعهد، تخصص و کارآمدی نیروهایتان را انتخاب کنید؛ برای جنابعالی و همکاران محترم آرزوی توفیق و موفقیت دارم.

وی افزود: استان خراسان رضوی پایتخت معنوی کشور و مزین به نام مقدس و متبرک حضرت رضا (ع) است، از این جهت بی‌نظیر است؛ تمام مسائل استان خراسان رضوی و شهر مشهد باید با مضجع مبارک حضرت ثامن الحجج (ع) سنخیت داشته و متناسب با این نام مقدس باشد.

مروی همچنین ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع)، گفت: تقارن سالروز میلاد امام عسکری (ع) با روز معارفه استاندار جدید خراسان رضوی را به فال نیک می‌گیریم و امیدوار هستیم بتوانند در دوران مسئولیت منشأ خدمات ارزنده و ماندگاری برای این استان مهم و بی‌نظیر باشند.

تولیت آستان قدس رضوی در پایان از تلاش‌های یعقوب‌علی نظری استاندار سابق استان خراسان رضوی قدردانی و خاطرنشان کرد: از تلاش‌های ارزشمند استاندار سابق و همکاران ایشان که با محدودیت‌های‎ موجود، به استان خدمت کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

اسکندر مؤمنی، وزیر کشور نیز در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری‌های آستان قدس رضوی، عنوان کرد: استان خراسان رضوی ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که بزرگترین آن وجود آستان مقدس امام رضا (ع) است و حضور سالانه میلیون‌ها زائر فرصت‌های خوبی برای رشد و بالندگی این استان فراهم کرده است.

غلامحسین مظفری، استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب سرلوحه کارمان است، گفت: آستان قدس رضوی و مضجع شریف امام رضا (ع) سرمایه عظیم استان است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که خدمتگزار شایسته‌ای برای زائران، مجاوران و مردم شریف استان خراسان رضوی باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

788706

سازمان آگهی های پرسون